vasárnap, szeptember 08, 2013

Szivárvány kihívás - vörös

Először kicsit visszakoztam ettől a kihívástól, mert őszre/télre esik és ilyenkor nagy sötét körömlakk lázban égek, de aztán jobban belegondoltam, hogy tulajdonképpen nem árt az a kis szín minden héten amit ezzel a kihívással belecsempészhetek a mindennapjaimba. Szóval belevágtam :)
A kihívásra Timi blogján találtam rá. Először nézzük meg milyen próbákat kell hétről-hétre leküzdeni:


tegnapi bejegyzésben már említettem, hogy bár ez sem épp a leghordhatóbb manikűr, de számomra ma mindenképp az lesz. Ugyanis ma este lesz a nyitóbuli az egyetemen, és ezzel a manival én szolgáltathatom a disco fényt, annyira csillog-villog :D Szóval buliba teljesen ideális, hétfőn meg 8tól óra, ha sikerül bemennem akkor meg mindegy lesz, hogy milyen a körmöm, az lesz a legkisebb gondom ha megszólnak érte, bár ilyenre még sosem volt példa, pedig virítottam már feltűnőbb alkotásokban is.
A maniról: úgy gondoltam most csak glittert fogok használni. Nagy hexagon glittert, kisebb kör alakút, zöldes visszfényű lazacos árnyalatot, és egy apró piros glittert (ami egy topper, színtelen lakkban vannak benne a kis csillámok, ezzel rétegeztem a többi glittert). 
Na elég már a rizsából, jöjjenek a képek:




Kicsit mattosnak tűnik, de élőben csillog ezerrel, továbbá kapott még egy réteg fedőlakkot a befotózás után pár órával, mert kicsit akadozott bele mindenbe.
Szerintem hétfőn délután le fogom mosni/kaparni/reszelni/szenvedni (amelyik célravezetőbb lesz, én nem szeretem körömlakklemosóban "áztatni" a fóliás módszerrel, szerintem semmiképp sem tesz jót sem a körömnek, sem a körömágynak) és egy lakkteszttel térek vissza, a nemrég bezsebelt csodás zöld Evelinnel :)
Addig is nézzétek meg a többiek munkáját is!


8 megjegyzés:

  1. de szép lett!! nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon mutatós lett!
    Tényleg nem lesz egyszerű,majd eltávolítanod,de szerintem azért mindig megéri,mert csoda szép,mikor ez a sok glitter csillog.:)

    VálaszTörlés
  3. Hű, nagyon tuti! Jól ellehettél vele. :D De nagyon egyedi lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez eszméletlenül jó lett :D

    VálaszTörlés