kedd, szeptember 24, 2013

Bordó-szürke köves-strasszos :)


A tegnapi bejegyzésben már említettem ezt a manit és most meg is mutatom.
Még sosem használtam a szürkét és a bordót együtt, de meg kell mondanom határozottan tetszik :)
A kövek pedig tök jól feldobja az összképet. Régóta akartam már egy ilyen full köves/szegecses körmöt és most meg is valósítottam, nekem nagyon tetszik a középső ujjam. A színtelen gél lakknak köszönhetően pedig nem akad bele semmibe, nem érdes a felülete és addig marad fent amíg csak akarom :)
Egyébként néha amikor hirtelen ránézek a hüvelyk ujjamra olyan mintha be lenne vérezve :D



Na hogy tetszik? Szeretitek az ilyen kövekkel zsúfolt manikűröket?

11 megjegyzés:

  1. szerintem szuperjó lett *-*

    VálaszTörlés
  2. Most örökre megvettél ezzel a manikűrrel! :D imádom!

    VálaszTörlés
  3. hu ez nekem túl csicsás. viszont nagyon tetszik az összkép nálad.

    VálaszTörlés
  4. Hú nagyon jó, vagány! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon -nagyon tetszik ez a szürke-bordó kombó. azt hittem először, hogy lakk zselé :)

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  6. Azta de komoly.....annyira szép, és ízléses, hogy egyáltalán nem tűnik zsúfoltnak. Hihetetlen milyen ügyes vagy, imádom! :)

    VálaszTörlés
  7. Ez a bordó gyönyörű!!!<3 és a kövek áá <3 <3 nekem annyira a szürke nem jön be.

    VálaszTörlés
  8. Ufff *-* Baromi jó lett ez a maind (is), a díszítés tetszik a legjobban ^^

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű! Nálam ez még nem a zsúfolt kategória :D Nagyujjtól még minden hirtelen odapillantástól megijednék :D

    VálaszTörlés
  10. Köszi csajok a kommenteket :) Örülök, hogy a többségnek tetszik. Igen, ez a köves/strasszos megoldás elég megosztó tud lenni, sokáig én sem szerettem őket, de hát láthatjátok mennyire változhat az ember...:D

    VálaszTörlés