vasárnap, szeptember 15, 2013

I Need Inspiration! #7

Kicsit megkésve, de végülis még vasárnap van, szóval belefér :P Zsúfolt volt a mai napom, de mostanra már lecsendesültek a dolgok és jöhet egy kis inspirálódás:

Wáááá...fekete motoroscsizmivel a legjobb őszi szett!

Nem vagyok egy fehér párti (mert rajtam nem sokáig marad fehér semmi :D), de ez az outfit nagyon rendben van. Oh, az a karkötő...*-*

Ezeket a bogarakat megtűrném a hajamban! De még mennyire meg :D

A pöttyös manik gyöngyszeme ez, évszaktól függetlenül bármikor hordanám.

Igaz már egy ideje sötét lakk lázban égek...de gyertek a mamihoz!!!

Kicsit már túl kócos a hajzat, de nem is ez a lényeg, hanem az a szemüveg/lecsúszott korona/fejdísz/akármi :D

Annyira jó ez a kép. A mozdulat...tényleg elhiszem, hogy ő egy sellő és a karjaival vonszolja ki magát a partra.

Csodás füstöt körmök.

Nos, valószínűleg én vagyok lemaradva (még itthon nem találkoztam ezekkel a lakkokkal) de az első kettő nagyon széééép!

Na erre nincsenek szavak. A sand lakkok királynője.



1 megjegyzés: