vasárnap, szeptember 15, 2013

Szivárvány kihívás - Narancssárga


Hátööö a narancssárga semmiképp nem tartozik a kedvenc színeim közé, vagyis inkább nem a körmeimnek való :D Magával a színnel nincs bajom, de a körmeimen nem preferálom. De az is lehet, hogy még nem találtam meg a bőrtónusomhoz leginkább passzolót. Mindenesetre ma a narancssárga volt a feladat, elő is kapartam azt az 5-6 narancs lakkomat ami van és ez lett a végeredmény. Ezzel a technikával ITT már találkozhattatok, baromi egyszerű és rendkívül mutatós. Olyannyira, hogy képes volt megkedveltetni velem a narancssárgát is :D Legalábbis így ebben a felállásban tetszik a szín. Engem kicsit valamilyen bundára, szőrmére emlékeztet :D


Felhasznált lakkok:
Vollaré Flash 414, H&M Brown, Essence Cute as Hell Bad Girl, Moyra Pastel Shades 610

Holnap egy ékszeres bejegyzést tervezek, a kedvenc gyűrűimet és karkötőimet fogom megmutizni :)
Addig is nézzétek végig a többiek alkotásait is:


8 megjegyzés:

  1. De jó, rókabunda a körmökön :)))
    Ezt a technikát is muszáj lesz kipróbálnom, nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Ilyen technikával még nem találkoztam, de nagyon szuperül néz ki. Ki fogom próbálni! Tényleg szőrmére hasonlít. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép lett, mindig szép lakkokat használtál!! :P :D

    VálaszTörlés
  4. SZép lett. Tök jó ez a technika, még nem is láttam, de nagyon tetszik. :D Nekem fácán jutott eszembe róla. :D

    VálaszTörlés
  5. ezzel a technikával még én sem találkoztam, de nagyon tetszik, szép lett, pedig én sem vagyok annyira narancsos...:D

    VálaszTörlés
  6. Köszi lányok a kommenteket! :)
    Ez tulajdonképpen nem is lehet technikának nevezni, csak kis vonalak egymás mellett, de annyira jól néz ki és annyi változatban elkészíthető.
    Thimmyke: Igen, tényleg! A fácán tojó tolla ilyen :)

    VálaszTörlés