szerda, szeptember 25, 2013

Glitteres manikűr


Az Áginál megrendezésre került játék glitteres témájára készítettem ezt a manit. Amikor gondolkodtam, hogy mit kéne alkotni akkor egyben biztos voltam: a csillám több "felhasználási módját" is be szerettem volna mutatni. Hiszen annyi mindent lehet vele kezdeni. A szívecske elkészítéséről majd tutorial is lesz de csak a jövő héten mert a hétre már annyi mindent beterveztem nektek...szerintem minden napra jut majd bejegyzés. De remélem ennek csak örültök :)



Felhasznált lakkok:
Rose Nail 014, Lovely Retro Style Nr1, szürke lakk (franken)



6 megjegyzés:

  1. A gyűrűsujjadon baromi jó az a megoldás!

    VálaszTörlés
  2. Ez gyönyörű !!! Ott is tetszett , itt is tetszik és ... wáááááá *-* Imádom a manikat amiket csinálsz! Várom a bejegyzéseket :)

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Nem is tudom, melyik ujjad tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  4. csodásak ezek a glitterek és a szívecske is!!

    VálaszTörlés
  5. Nekem is az ablakos megoldás tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés