kedd, szeptember 03, 2013

Glitter on Babyblue


Az Augusztus végi HAUL-os bejegyzésben bemutatott glittert próbáltam ki ma élesben. Továbbra is imádom...vagyis...ehh...csak annyi a bajom vele, hogy lehetne benne egy kicsit több szál és kevesebb nagy glitter. De lehet, hogy csak nem volt összerázva rendesen amikor kipróbáltam...legalábbis ezzel áltatom magam a következő használatig. Egyébként tényleg nagyszerű, és rengeteg van az üvegcsében, szerintem egy életre elég lesz.
Most egy különlegességgel is szolgálhatok, egy videóval :) Életem első vidije, szóval úgy tessék nézni! Mivel láttam, hogy a BPS-on még nincs hozzá videó feltöltve ezért megragadtam az alkalmat, hogy operatőrként is tesztelhessem magam :D Hát nem lett egy nagy durranás, olyan lassan mozog a kezem mint valami reumás zombinak, a fényviszonyok sem jók, illetve azzal a fényképezőgéppel vettem fel amivel fotózok (tehát még véletlenül sem kamerával :D) úgyhogy ne várjatok egy nagy minőséget, továbbá abban sem vagyok biztos, hogy az angol tudásom tökéletes lenne, ugyanis németet tanultam csak, az angol meg rámragadt, úgyhogy abból gazdálkodtam, mindenesetre a videót elfogadták a BPS-on, szóval úgy általában meg vagyok vele elégedve :)
Ja, és a glittert ITT tudjátok bezsebelni.







A Born Pretty Store-os rendeléskor használjátok ezt a 10%-os kedvezményre jogosító kódot:



3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, bár én egyszerűbbnek tartom leemelni az üveges toppert a polcról, mint "kínlódni". Ennek ellenére tényleg nagyon jól néz ki, nude alapon is jól mutathat :)

    VálaszTörlés
  2. Cserkó Muffin: Én pont a topperekkel vagyok így, nagyon kevés az olyan amiben elég glitter van (vagy csak én fogok ki mindig rosszat) és nekem az a szenvedés amíg azzal felügyeskedem a glittert. Ráadásul ilyenkor egy csomó színtelen lakk is kerül a körmömre ami így lassabban szárad. Plusz ezt egy csomó más glitterrel tudom keverni, jajj már alig várom, hogy szépeket alkothassak vele :)
    Ági Mdolla: Szerintem is, fogok is venni még más színt is.

    VálaszTörlés