csütörtök, szeptember 19, 2013

Nyári manikűr


Mint már említettem jelentkeztem egy tök jó játékra a Áginál. A 3 fordulós játék első témájára készített manikűrt fogom ma megmutatni. A téma pedig nem más volt, mint a nyár.
De először is meg szeretném köszönni mindenkinek aki szavazott rám, nagyon aranyosak vagytok.
Millió puszi Nektek! :)
Azt rögtön tudtam, hogy a piros Baltic Sand lakkomat fel KELL használnom, mert olyan szinten a nyarat idézi számomra mint semelyik másik körömlakkom. Meg persze a nyár slágerét, a pálmafákat sem akartam kihagyni, illetve azt is tudtam, hogy jó színesre szeretném készíteni. Így született meg ez a manikűr, ami az egyik kedvencem lett az eddig készített manijaim közül. Imádtam hordani, sokan megdícsérték.



Felhasznált lakkok:
Moyra 03, Aden 20, Lovely Baltic Sand Nr1, Beauty Nail Polish (nincs szám), Jollie France 23, NYC Cupcakes and Latte, Aden 86


A héten nem voltam valami aktív, de a hétvégén jönnek megint a kihívások, és holnap is jelentkezni fogok egy kis ékszerbemutatóval :) Addig is szép estét mindenkinek!

7 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a manikűr. most még jobban tetszik,hogy láttam róla sok képet:)

    VálaszTörlés
  2. ohh woww ez csodás manikűr lett!! nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon kreatív lett ez a manid (is) Imádom :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a győzelemért :) Nekem iszonyatosan teteszik az egész, de az a flamingó *-* Meseszép :)

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép!! Gratulálok, az összes manid vitte a pálmát nálam egyértelműen! :)

    VálaszTörlés