szombat, szeptember 14, 2013

Őszi körömkihívás 2013 - Őszi Ombre


Őszi ombre...hát ezen nem gondolkodtam sokat, rögtön tudtam, hogy ilyen "dupla ombrét" fogok alkotni. Igaz először barnás tónusokban gondolkodtam, de a lakkok keresgélése közben a kezembe akadt pár gyönyörű bordós szín és inkább ebbe az irányba indultam el.
Aztán kapott egy réteg pelyheset az egész, de fényesen nem tetszett így még egy matt réteggel is megspékeltem a manit. Nekem nagyon tetszik, nem is tagadom :D A pelyhek a levélhullást idézik, így mattítva pedig még csodásabb. Legjobban a gyűrűs és a kisujjam tetszik.



Felhasznált lakkok:
Lovely Nude Nr. 7, Dor Nail Colour 14, H&M Brown, Astor Sienna Rouge, Lovely Crystal Strenght 177, Jollie France 12

Ez után a manikűr után kedvet kaptam a bordós/bogyós színekhez, pedig már egy jó ideje abszolút elkerülöm őket. Úgyhogy ezek után számíthattok pár bordós lakkozásra. Valószínűleg matt verzióban :P

Holnap a narancssárgáé lesz a főszerep a szivárvány kihívásban, úgyhogy kukkantsatok be :)



20 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, ügyes vagy!! Ez tetszik a legjobban :) Azok a csillámok a matt körmöket igazán feldobják :)

    VálaszTörlés
  2. hu nekem a kisujjadon lévő tetszik a legjobban.mesés!!

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon szuper lett :) mindegyik ujjad tetszik..

    VálaszTörlés
  4. Ez valami hihetetlenül csodás lett!!!!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett :O nekem az összes körmöd tetszik ! :)

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  6. Hát ez nagyon tuti lett! Többször kéne nekem is elővennem a matt feőlakkom. :D

    VálaszTörlés
  7. csodálom mindig a manikűrjeidet, jó lett mint mindig!!!! :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon elegáns lett :) tetszik :))

    VálaszTörlés
  9. Ez vmi káprázatos lett, nagyon tetszik! :)

    Látogass el hozzám is, ha kedved van:
    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett!
    Csodás átmenetek!:)

    VálaszTörlés
  11. Köszi lányok, úgy örülök amikor ilyen tök jókat írtok *-*
    Réka: Bekukkantottam már hozzád pár hete, fel is iratkoztam :)

    VálaszTörlés
  12. omg O__O
    kérlek készíts erről a körömről egy bejegyzést, hogyhogy készült el!! eszméletlen lett nem hiszem el, hogy ilyen tényleg létezik :o
    nagyon szépen köszönöm :D

    VálaszTörlés
  13. hát ennél a maninál szerelembe estem *-* annyira szép, hogy rettentően!!! : D

    VálaszTörlés
  14. persze pozitív értelemben rettentően! : D

    VálaszTörlés
  15. Egyszerűen nem tudok betelni ezzel a manikűrrel! *.* Ahányszor ellátogatok hozzád, mindig meg kell ezt is csodálnom! :D A színátmenetes manik amúgy is nagyon a szívem csücske, ez meg duplán is a színei és a pelyheske miatt! *.* Muszáj lementenem az inspirációs mappámba. :D

    VálaszTörlés
  16. :) Köszi lányok, készítek róla tutorialt majd ;)

    VálaszTörlés
  17. WOW!!! Nagyon durva!! Eszméletlenül tehetséges vagy! :O :))

    VálaszTörlés