szombat, szeptember 07, 2013

Őszi körömkihívás 2013 - iskolakezdés

Jujj nagyon izgulok, ugyanis ez az első kihívás amin részt veszek. Nagyon tetszenek a témák, bár úgy érzem lesz pár ami kisebb-nagyobb fejtörést fog okozni :D A kihívásra Manna blogján figyeltem fel.
Kénytelen voltam igen hamar, éjfél után kitenni a bejegyzést, ugyanis ma költözöm be a koliba és későn érek haza, így viszont a InLinkz-be is be tudom gyorsba tenni a posztot.
Először lássuk milyen témákon kell átrágnunk magunkat a kihívás végéig:


Az első téma tehát az iskolakezdés. Nem mondom, hogy kedvenc téma, ugyanis még mindig iskolát kezdek, igaz Msc-t, de akkor is menni kell, bár igaz, hogy egyetemen azért lazábban lehet venni a bejárást mint áltsuliban vagy gimiben. Ennél nem volt nagy fejtörés, rögtön tudtam mit akarok: kockás lapokat. A kis füzetecske rögtön ez után ugrott be, így neki láttam készíteni egyet. Mivel a türelmem nekem sem határtalan ezért a füzet vonalas lett nem négyzetrácsos (istenem mennyire szidott minket a matek tanár amikor kockásnak mondtuk :D lásd 3 sorral fentebb :D :D) és csak az első pár oldalt vonalaztam be. Körömlakkal festettem pirosra. Ja, és a füzet alatti minta asztallap akarna lenni...nem tudom mennyire felismerhető.
Na és akkor hogy lássuk is, miről beszélek:




Mivel én nem vagyok olyan bevállalós mint Manna, hogy a legextrémebb körmöket is képes több napig hordani, ezért lemostam :) Tettem ezt azért is, ugyanis holnap jön egy újabb kihívás első állomása, a szivárványos kihívás, amire Timi blogján bukkantam rá. Nem mondom, hogy holnap egy sokkal hordhatóbb manival várlak titeket, de majd elmesélem miért is válik számomra hordhatóvá ;)
Egyébként ezt a manit a füzet nélkül simán bevállalnám, de így sajnos a körömlakk lemosó martalékává vált.

Nézzetek be a többiekhez is:


14 megjegyzés:

  1. Az a füzet zseniális :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Brrrr..... Matek. Még a hideg is kirázott :) Kíváncsi volnék, hogy bírom 2 napig a füzettel :)Nekem nagyon tetszik a mani :)

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Húú, nekem az a füzet merész, de nagyon jól néz ki ügyes vagy :D

    VálaszTörlés
  4. eszméletlenül szép lett!! szóhoz se jutok.... :P (k)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ötletes és szép manikűr.:)

    VálaszTörlés
  6. Annyira jó lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólást! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez eszméletlen jó lett! :D Az a mini füzet... :D
    Ui.: A szóellenőrzést nam kapcsolnád ki? :$ Olyan macerás így kommentet írni. :/

    VálaszTörlés
  9. Panka, Manna: Köszi :D
    Thimmyke: Köszi :) Kikapcsoltam, bár nem értem miért lenne macerás :D Én általában szeretem mert képes vagyok olyan szinten elgépelni a szavakat a nagy sietségben, hogy az emberek hülyének néznek :D

    VálaszTörlés
  10. de jó :D én szerettem a matekot...

    VálaszTörlés