hétfő, szeptember 30, 2013

Nyereményjáték! :) - Lezárva


Már a blog elindításakor megfogadtam magamnak, hogy ha elérem az 50 feliratkozót, akkor nyereményjátékot fogok rendezni. Mivel ez tegnap be is következett, ezért itt is van az én játékom, Nektek!
Elég nehéz volt nem kikotyogni (pl. a szeptemberi Cherry Culture-os HAUL-nál), hogy hamarosan nyereményjáték lesz, de mindenképpen meg akartam várni amíg 50 ember teljesen önszántából, mindenféle kecsegtető hatások nélkül követni kezd :) Szóval köszönöm nektek a hozzászólásokat, követéseket, több mint 7200 oldalmegjelenítést, örülök, hogy itt vagytok nekem :)
És akkor rá is térek gyorsan a nyereményekre:


L.A. Colors Candysprinkles
L.A. Colors Goddess
L.A. Colors Jewel Tone

A Cherry Culture-tól rendeltem ám nektek is, egyébként csak most tudatosult, hogy mind3 lakk glitteres :D Bocsi, fel sem tűnt amikor betettem őket a kosaramba :D Olyan lakkokat akartam betenni a nyereményjátékba amiket nem nagyon tudtok itthon megtalálni.
Kerestem nektek swatchot is:


Két glitteres tégelyt is kap a szerencsés nyertes, egy mély barnát és egy rózsaszínt.


Továbbá 3 DIY ékszert is készítettem nektek. Hát nem tudom kinek mi a stílusa, kicsit csillivillire sikeredtek, de remélem, hogy aki megnyeri az valamilyen módon használni tudja őket, max elajándékozod valakinek :D
Szóval, egy türkiz fogas fülbevaló, egy visszafogottabb és egy vadabb karkötő alkotja a szettet.


A vadabb karkötőt kétféle képpen is hordhatod, lesimított, illetve felállított tüskékkel.



Ééééss, ami kicsit csalóka a legfölső nyereményjátékos képben az ez a két lakkocska, ugyanis választanotok kell majd, hogy melyik színt szeretnétek a csomagban. Mind a 2 lakk franken sand, a Deep In The Space és az I Have A Crush On Rosy nevet kapták. 

Szóval, ha szeretnétek nyerni, akkor nincs más dolgotok mint a Rafflecopter segítségével jelentkezni.
Azért gyorsan elmondom a szabályokat, feltételeket is:

A Rafflecopterben 3 fő feltétel van: kövessetetek nyilvánosan GFC-n keresztül (oldalsáv), kövessetek Bloglovinon (szintén oldalsávban megtaláljátok a linket) és írjatok egy kommentet, hogy melyik lakkot szeretnétek, illetve mit szerettek/nem szerettek a blogomban, miről olvasnátok szívesen a közeljövőben.
Ha ezt a 3 feltételt kitöltöttétek, akkor további esélyeket is szerezhettek:
Megoszthatjátok facebookon a játékot, illetve kitehetitek a blogotok oldalsávjába (ha van) a játékot. Ezen kívül írhattok egy bejegyzést a nyereményjátékról a blogotokban.Természetesen ezek nem alapfeltételek, csak plusz esély szerezhető velük.

A játék október 30-án éjfélig fog tartani, a nyertest Random.org segítségével fogom kisorsolni és október 31-én bejegyzés formájában közzéteszem. A nyertesnek 48 órája lesz írni nekem egy emailt a
glitterfingersss@gmail.com
címre a nevével és a címével együtt.
Ha bármilyen kérdésetek van a játékkal kapcsolatban, akkor az előbb említett emailre nyugodtan írhattok.

Ha sz@rakodik a Rafflecopter (mert szokott :( ), akkor próbáljátok meg frissíteni az oldalt, illetve jelentkezzetek be-ki amíg meg nem jelennek a feltételek.

Sok sikert kívánok mindenkinek a játékhoz! :)


a Rafflecopter giveaway

80 megjegyzés:

  1. Azt szeretem a blogodban, hogy tényleg nagyon kreatív vagy. Hihetetlen jó manikat csinálsz. ;) DIY posztokat szívesen látnék még :)

    VálaszTörlés
  2. DIY posztok a körmös posztokat imádom és a vasárnapi inspiráló képeket! :) Nincs rossz amit csinálsz :D Tényleg! :)
    Ha én nyernék a I Have A Crush On Rosy lakkot választanám. Kiraktam az oldal sávba is a képet.

    VálaszTörlés
  3. Juj de klassz nyeremények, tátva maradt a szám is, a karkötők meg csodásak, és hogy Te készítetted őket *-* A két franken lakk közül nehéz választani talán a I Have A Crush On Rosy tetszik jobban egy hangyányit. Természetesen a lakkos bejegyzéseid a kedvenceim, és nincs olyan amit ne szeretnék a blogodban...szerintem aki olvas annak minden tetszik amiről írsz és ahogyan írsz :)
    No elvileg ha nagyon ügyes voltam minden feltételt sikerült megoldanom :) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  4. Szuper nyereményjáték, köszönöm, hogy részt vehetek rajta :) Talán én is a körmös bejegyzéseidet emelném ki, azokat nagyon szeretem nézegetni, szoktam ám belőlük inspirálódni is :) Illetve a haul bejegyzéseidet olvasom még szívesen, valamint a DIY posztokat, de hát nálam akkor is az abszolút kedvenc a nail art marad :)
    Ha én nyernék, a I Have A Crush On Rosy lakkot választanám, gyönyörű a színe :)
    Kívánok neked még sok-sok feliratkozót :)
    Puszi, GhostGirl

    VálaszTörlés
  5. Szia szeretnék jelentkezni :) A két lakk közül a deep in the space tetszik jobban. Szeretem nézegetni a körmös bejegyzéseket, és szivesen látnék körömápolási tanácsokat, valamint diy bejegyzéseket.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  6. szia! :)
    elküldtem a jelentkezést a rafflecopterben. a lakkok közül én a deep in the space-t szeretném megnyerni, amennyiben engem sorsolsz ki.
    nem régóta követem a blogot, de nagyon tetszik, hogy kreatív és igényes manikűröket láthatunk nálad. nem változtatnék azon, hogy miről írsz, hiszen valamiért megszerettem a blogod, és úgy gondolom, hogy ha változtatni szeretnél, akkor is tetszeni fog, amiről írsz :)
    köszönöm a játékot és a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)

    A lila sand valami fenomenális, imádnám! :) Jelentkeztem, és teljesítettem az elvárásokat! :) Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

    Szép napot neked! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Gratulálok az 50 feliratkozóhoz! :) Nyálas lehet, de nem értem, hh csak ennyi van, mert igényes amit csinálsz, összeszedett, és ami a fotókon szerepel, az is jól néz ki. :)
    Amúgy a lila, Deep in the space lakkot választanám, ha én lennék a szerencsés. :D

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon szép a blogod, szeretem a körmös, nail artos bejegyzéseidet. A franken lakkok közül a rózsaszines tetszik jobban :)
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  10. Sziaa! Gratulálok az 50 felirakozóhoz, lesz majd még sokkal de sokkal több :)
    Nagyon tetszenek a manikűrök, a diy-cuccok pedig mindig ámulatba ejtenek (bárkinél), nekem sosem lesz annyi türelmem, de nagyon szívesen olvasgatom az ilyen jellegű posztokat :)
    A frankenek közül a rózsaszín az, amit inkább választanék :)

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  11. Hahó!
    A blogodra még annak idején a körömlakkok miatt iratkoztam fel, azok a kedvenc bejegyzéseim is, mert én is körömlakkmániás vagyok. :) Úgyhogy bármi, ami körömlakk, az jöhet ezután is, de azért a többi bejegyzést is el szoktam olvasni.
    A játékokat is szeretem, erre a mostanira is jelentkeznék, és a Deep in the Space tetszik a legjobban! :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Köszönjük a játékot! Mániákusként természetesen továbbra is a lakkos posztokra szavazok, és szívesen látnék step by stepet is! Ha nyernék, a I Have A Crush On Rosy-t választanám :)

    VálaszTörlés
  13. I Have A Crush On Rosy-t válsztanám. Semmit nem kell változtatnod, így jó, ahogy van a blogod :)

    VálaszTörlés
  14. Gtarulálok! És köszi a játékot.
    Isteni a nyeremény, főleg a franken lakkok. :) Én az I Have A Crush On Rosy-t választanám. :)
    Imádom a nailarot posztjaidat. Abból látnék szívesen minél többet. :) De bármi jöhet, ami körömlakk. :D
    Megosztottam a játékot FB-on: http://glitterfingersss.blogspot.hu/2013/09/nyeremenyjatek.html
    és oldalsávba is kitettem és posztot is írtam róla: http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/09/jatek-lexanal.html

    Köszi a játékot!
    Timi

    VálaszTörlés
  15. Én az I Have A Crush On Rosy-t választanám :)
    Nagyon szuper nyeremények, köszönjük!:)
    Nekem DIY mániás lévén azok a kedvenc postjaim, amiben bármiféle csináld magad dologról van szó, és a most készült ékszerek is nagyon szépek, ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  16. Sziaa:)
    Az I Have A Crush On Rosy nevű lakkocska tetszik jobban!:)
    Én a kihívásos feladataidat szeretem a legjobban, de minden tök szuper a blogon. Nagyon jók a diy munkáid is!:))
    Kitettem a blogom oldalsávjába a képet:
    http://mynailsp.blogspot.hu/
    köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  17. Szia! Én a Deep in the space nevű lakkot szeretném, valami hihetetlen gyönyörű! Leginkább a DIY-cuccaid tetszenek, valamint az, hogy tényleg különleges lakkokról írsz. Szívesen olvasnék még körömápolásról! :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!

    Gratulálok az 50 feliratkozóhoz !!! Ezek a nyeremények *-* Hiába gyönyörűek a lakkot, de nekem talán a DIY termékek tetszenek a legjobban .Mindenhol Az a Lány néven követlek, kivéve Fb-n ott: Szilvia Józó (megosztottam)
    Blogba kiraktam: azalanyblogja.blogspot.hu
    Én szívesen olvasnék még lakktesztet. Imádom a DIY bejegyzéseidet *-* Ja és a DIY lakkok közül a I Have A Crush On Rosy -t választanám!
    Puszi :*

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  19. Nagyon klasszak a nyeremények, hiába vagyok körömlakkmániás, de most főleg az ékszerek miatt jelentkeztem! Szuperek :)) A Deep In The Space nevű lakkot választanám.
    Nemrég találtalak meg, de nagyon tehetségesnek tartalak, szerintem még nagy jövő vár rád a blogger világban! Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  20. Nemrég találtam rá a blogodra, és hihetetlen amennyire megtetszett. A manikűrök, amiket készítesz káprázatosak, eszméletlen milyen ügyes vagy. Nincs olyan téma amit nem szeretnék Tőled olvasni, és nincs olyan dolog, amit ne szeretnék a blogodban. :)
    A lakkok közül az I Have A Crush On Rosy árnyalat fogott meg. Szuper nyeremények, klasszak a lakkok. Gratulálok az 50 olvasó eléréséhez, puszi. :)
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  21. Szia! Én a I Have A Crush On Rosy lakkot választanám. Imádom a blogod! Már a kezdetek óta követlek és nézem a jobbnál jobb manikűröket. Egyik-másik manikűrről készíthetnél step by step-es bejegyzést is :) Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia! Én a Deep in the space nevű lakkot szeretném, valami hihetetlen gyönyörű! Leginkább a DIY-cuccaid tetszenek, valamint az, hogy tényleg különleges lakkokról írsz. Szívesen olvasnék még körömápolásról! :) Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Gratulálok az eddigi feliratkozókhoz!
    DIY posztok bármilyen mennyiségben jöhetnek, illetve a körmös posztokat szeretem nagyon! :) Nincs rossz a blogban!
    Ha én nyernék a I Have A Crush On Rosy lakkot választanám.

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  24. Szia!

    Én is szívesen látnék DIY posztokat, és step-by-step-eket is :)
    Nagyon tetszenek a manijaid! :)
    Én az I have a crush on rosy lakkot választanám
    Köszi a lehetőséget !! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! jelentkeznék:)
    Deep In The Space őt választanám. Köröm és kézápolós bejegyzéseket szeretnék látni :)

    ne haragudj, a kitöltésnél,véletlenül az írj posztot a játékról-hoz írtam,azt,hogy kitettelek oldalsávba. Így kérlek egy esélyt vonj majd le.
    köszi:)

    VálaszTörlés
  26. szia ! :)
    I Have A Crush On Rosy-t választanám. szívesen látok személyes bejegyzéseket, Tag-eket, bőrápolást és sok körmös posztot :))

    köszi a játékot :))

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    a Deep in the space-t választanám, és kéz-köröápolós posztokat, valamint outfites, termék tesztes-eket szeretnék többet látni

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    A DIY bejegyzéseket nagyon szeretem.(kagylós füli nagyon tetszik most kaptam görögből párat lehet kicsinositom őket :D) Talán körömápolásról olvasnék még szívesen.
    Az I Have A Crush On Rosy lakkot választom. :)

    Köszi

    VálaszTörlés
  29. Szziaa! : )
    Nem rég találtam rá az oldaladra,de nagyon tetszenek a köröms bejegyzéseid! Nagyon szépek. S igazán kreativ vagy a DIY bejegyzéseknél is :D
    Az én választásom a : I Have A Crush On Rosy körömlakkra esett!
    Köszi a lehetőséget! ( :

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    Nagyon tetszik, hogy saját készítésű dolgok is kerültek a nyereményjátékba, így sokkal személyesebb... Nagyon szeretem a DIY bejegyzéseket a blogodon, úgyhogy így tovább!
    Egyébként én a Deep In The Space lakkot választanám. Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Először is köszönöm a lehetőséget, még új vagyok Nálad, így most ismerkedek a bloggal, bár a játék kapcsán találtam Rád, nagyon örülök, mindig szeretek számomra új blogokat böngészni, nagyon tetszenek a DIY bejegyzések, abból részemről jöhet minden mennyiségben :]
    A Deep In The Space franken lakkot szeretném, köszönöm a lehetőséget még egyszer, kellemes estét!

    VálaszTörlés
  32. Szia :)

    Nekem a lilás tetszik a két lakk közül,és mivel új vagyok megírom mik í kedvenceim általában: haul postok, személyes bejegyzések. Ezeket mindig megnézem :) Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  33. Szia!

    Köszi a játékot! Csodásak a nyeremények, a franken lakkok közül én a Deep In The Space-t választanám. GFC-n és Bloglovinon is Judit néven követlek. A nail art-os bejegyzéseid a kedvenceim. Kihívásos post-ok jöhetnek minden mennyiségben, és körömápolásról is szívesen olvasnék (konkrétan a körömágybőr szalonképessé tétele érdekelne).
    A játékot kitettem a blogom oldalsávjába, és bejegyzést is írtam róla itt: http://lakkalandok.blogspot.hu/2013/09/nyeremenyjatek-glitterfingersss-blogon.html
    Ja, és még szép, hogy mindhárom lakk glitteres! :D

    http://lakkalandok.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  34. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  35. Gratula és köszi a játékot, csak így tovább. ;)
    Csodásak a nyeremények, a két franken lakk közül az I Have A Crush On Rosy tetszik jobban. :))

    Imádom a nail art-os bejegyzéseidet, nagyon szép, igényes munkáid vannak, még többet belőlük. :P

    VálaszTörlés
  36. Nagyon szuper kis nyereményjáték!:) A rózsaszín glittereset választanám!:) Nagyon jó a blogod minden nagyon szuper benne, a kedvencek mégis a DIY ötletek:) Még esetleg személyes dolgokat olvasnék szívesen:D Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  37. szia!

    Köszi szépen a játékot! :)) Nekem nagyon tetszik a blog úgy, ahogy van, imádom a manikűrjeidet :)) És amit szeretnék: mindent, bármit, ami köröm! :D A kék lakkot választanám :)

    VálaszTörlés
  38. Szia :) Nagyon jó nyereményjáték, csupa csoda dolgokal! Imádom a nail art postjaidat, és a diy-eket is. Szeretnék még több diy, imádom nézegetni és gyűjteni, közben abban reménykedve, hogy én is képes leszek valami hasonlóra :D A 2 lakk közül az I Have A Crush On Rosy-t választanám :)

    VálaszTörlés
  39. Szia, köszi a nyereményjátékot! :)
    Nagyon szeretem a DIY posztokat, több nail artot szívesen látnék, az I Have A Crush On Rosy-t választom.

    VálaszTörlés
  40. Nem változtatnék a blogon, így jó, ahogy van. Nagyon tetszik :) és a Deep in The Space lakkot szeretném :3

    VálaszTörlés
  41. Szia! Gratulálok a lassan 100 rendszeres olvasóhoz! ;) Csak így tovább. :D
    Mindkét sand lakk nagyon tetszik, de újabban a bordó lakkokat részesítem előnyben, így én a I Have A Crush On Rosy névre hallgató szépségre voksolnék. (:
    Köszi szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  42. Szia!! Nagyon jó az oldal, csak így tovább.. Én nagyon szeretem a DIY ötleteket, és abból nem lehet betelni!! :) és a Deep in The Space körömlakkot szeretném, ha engem sorsolnál ki..:) (ami nem elképzelhető)

    VálaszTörlés
  43. Szia!

    Én nem rég találtam rád, de nagyon tetszik az oldalad!
    Szeretem a DIY ötleteket és szívesen látnék még többet a jövőben tőled. :)
    Ha választanom kell, akkor a I Have A Crush On Rosy lakkot szeretném. :)

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Én is nem rég bukkantam rá a blogodra, és egyszerűen wow, nagyon ügyes és kreatív vagy. Az összes körmös bejegyzés szuper!
    És a franken lakkok is mind csodásak.
    Én a Deep In The Space lakkot választanám!

    Köszönöm a lehetőséget! Csak így tovább! ^^

    VálaszTörlés
  45. Juhász Jázmin10/03/2013 6:10 du.

    Szia:)
    Én az I Have A Crush On Rosy lakkot választanám:)
    Szívesen látnék még DIY ötleteket és még soksoksok más posztot:)
    :**

    VálaszTörlés
  46. Szia! Nagyon jó idézeteket raksz ki tök jó képeket! :) Meg ez a nagy nyeremény játék is naon jóó! Hogyan lehet megnyerni azokat a cuccokat?? :)))

    VálaszTörlés
  47. Ja és ha választanom kellene akkot aI have a curs on rosyt választanám! :)

    VálaszTörlés
  48. Ja és ha választanom kellene akkot aI have a curs on rosyt választanám! :)

    VálaszTörlés
  49. Szia!
    Először is gratulálok ehhez a sok feliratkozóhoz és köszi a játékot! Fantasztikusak a nyeremények és szerintem nagyon aranyos ötlet saját készítésű ajándékokat is adni. Én ha választanom kéne a Deep In The Space-t választanám :)
    Legjobban a gyönyörű és igényes maniidat szeretem. Bár főleg a körmös irány érdekel mégis a nagy DIY posztod tartott itt, jó lenne még pár ahhoz hasonló is.

    VálaszTörlés
  50. Szia én az L.A Colors Candysprinkles szeretném:D Én szívesen olvasnék bármiről:D

    VálaszTörlés
  51. Szia én az L.A Colors Candysprinkles szeretném:D Én szívesen olvasnék bármiről:D

    VálaszTörlés
  52. Szia! A legjobban az ötletes manikűröknek és szép fotóknak örülök. A deep in the space-t választanám, és egy tutorial-nek is örülnék, anynira szép lett! :)

    VálaszTörlés
  53. Szia! a Deep In The Space nevű lakk jobban tetszik :) de mindkettő nagyon szép.Nemrég találtam meg az oldalad de nagyon jók a posztok és úgy érzem rendszeres olvasó leszek :)

    VálaszTörlés
  54. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  55. Szia!
    Nekem az I have a crush on Rosy jön be nagyon, és minden kreatív bejegyzésedet imádom, jöjjön belőle több és több:D

    VálaszTörlés
  56. Szia!
    Az I Have A Crush On Rosy-t szeretném, ha én nyerem a játékot : )
    Nagyon szeretem nézni a képeidet, igazán igényes és szép a munkád!
    Köszönöm a lehetőséget! : )

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    Have A Crush On Rosy franken lakk tetszik a jobban :)
    Még csak most találtam a blogodra, de már nagyon tetszik, nagyon igényesen dolgozol! :))
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  58. Szia!
    Deep In The Space lakkot szeretném.
    Amit legjobban tetszett a blogodban az a Flowered - skull poszt. Szívesen olvasnék még step by step posztokat is.

    VálaszTörlés
  59. Szia!
    Mostanában találtam rá a blogodra és nagyon megtetszett. Szép, igényes manikat csinálsz , én nem változtatnék semmin. Csodálkozom , hogy csak 50 feliratkozód van (velem együtt 51:D).Én az egyetlen egy feliratkozómnak is úgy örülök , mint majom a farkának.:D Nekem mindkét franken lakk nagyon tetszik először azt hittem hogy valamilyen márkának az új lakkjai :D. Dora Somogyi néven követlek és rafflecopteren is jelentkeztem Dóri néven.Posztot most fogok írni a nyereményjátékról de Fb-m nincsen így nem tudom megosztani :D.

    VálaszTörlés
  60. Jah és az I Have A Crush On Rosy-t szeretném *-*

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Deep In The Space lakkot szeretném, ha én nyernék.
    Nagyon tetszenek a DIY posztjaid, a jövőben szivesen látnék többet belőlük. :)

    VálaszTörlés
  62. Szia :))
    Először is, köszönjük a lehetőséget :) Másodszor: egyszerűn imádom a körmös munkáidat, nagyon szép, egyedi és kreatív manikűröket alkotsz. De a DIY posztjaidat is szeretem :)
    A két lakk közül hihetetlen nehéz választani, legszívesebben összekavarnám a két színt :D Azt hiszem, a Deep In The Spac-nél maradok :))

    VálaszTörlés
  63. Szia! Most találtam rá a blogodra csak, de nagyon tetszik. Szép, igényes manikűrök, ugyanilyen fotókkal. A lila franken tetszik jobban, köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  64. Sziaa :) Imádom az a két karkötőt, hihetetlen milyen ügyes vagy. :) Imádom a körmös és a DIY posztjaidat, az utóbbiból szívesen látnék többet, de mindent szeretek a blogodon, a Deep In The Space nek örülnék a legjobban. :$ Köszi a játékot. :)

    VálaszTörlés
  65. Sziaa!
    Nagyon tetszik a blogod :)
    Inpirálónak találom a manikűröket amiket készítesz, tetszenek :)
    Esetleg egy kicsit több diy poszt lehetne :)
    Ha én nyernék az I Have A Crush On Rosy-t választanám :)
    PlumpGirl néven követlek, Bloglovinon pedig, Zsofia Bathory :)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  66. Üdv, nagyon szeretem az általad készített egyedi stílusú manikűröket, nagyon inspirálóak. A franken lakkok közül az I Have A Crush On Rosy tetszik jobban :) Köszönjük ezt a jó kis nyereményjátékot!

    VálaszTörlés
  67. Szia!
    Nagyon jó a blog, csak így tovább. Én magam is szeretek "művészkedni" a körmeimen. Egy pár ötletet el is lestem tőled, a közeljövőben biztos kipróbálom őket. A DIY posztok szerintem a legjobbak, ezekből lehetne még több, így talán egy kicsit bátrabban állunk neki kipróbálni mondjuk egy újabb technikát, vagy éppen magabiztosabban nyúlunk egy lakk után. A Deep In The Space tetszik jobban. Köszi szépen!

    VálaszTörlés
  68. sziia! :)
    én is szeretnék jelentkezni a játékra, ugyan még csak most találtam rád, de már nagyon szinesnek és érdekesnek találom a blogod! :) nagyon tetszenek a DIY posztjaid, remélem még sokat láthatok Tőled! :)
    a lakkok közül, ha úgy alakulna a lilás I Have A Crush On Rosy-t választanám, valami csodálatosan szép, persze a többi nyereménnyel együtt, nagyon nagyvonalú vagy! :)
    Gabriella Ember néven követlek mindenhol, további sok sikert, feliratkozót és posztot kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
  69. szia!
    nemrég kezdtem el olvasni a blogod,nagyon tetszik,nagyon kreatív vagy!a kedvenceim a diy posztok.:) Én a Deep in the space-t választanám :)

    VálaszTörlés
  70. Szia!:)

    Köszi a játékot!
    A kékes lakk jobban tetszik:)

    VálaszTörlés
  71. Szia Nemrég találtam rád egy barátnőm mesélt a blogodról. Nincs olyan bejegyzés ami ne tetszene.:) és nekem a kékes lakk tetszik.:)

    VálaszTörlés
  72. Szia! Tetszik, hogy jók az ötleteid, szép és igényes a kivitelezés, és a fényképek is.
    Én az I Have A Crush On Rosy lakkot választanám, ha neyrnék. Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  73. Nagyon tetszik az oldalad, főleg ,hogy mennyire kreatív. Nagyon jó ötleteket adsz,hogy lehet feldobni a körmünket,nekem néha semmi jó nem jut eszembe. És a tesztek is nagyon tetszenek. Szívesen olvasnék arról,milyen körömerősítő módszerek vannak. A két körömlakk közül a Deep In The Space -t választanám. :)

    VálaszTörlés
  74. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  75. Szia!
    Nagyon-nagyon szeretem az oldaladat, az egyik kedvencem. Imádom hogy mennyire kreatív, és ügyes vagy, bár a képzeletben nincs határ. Bárcsak én is ennyire kreatív lennék. És ha nyernék, az I Have A Crush On Rosy-t választanám :)
    xoxo CassidyB.

    VálaszTörlés
  76. szia! a deep in the space-t választanám, annyira szép! szeretem a blogodat, imádok körmözni és itt mindig tallok egy jo ötletet, bármilyen alakolmra is kell! :)

    VálaszTörlés
  77. Szia!
    A DIY bejegyzéseket kedvelem leginkább. Ha nyernék, a Deep In The Space-t választanám! :)

    VálaszTörlés
  78. Szia!

    Nekem nagyon tetszik, hogy kreatív vagy és a megnyerhető ajándékokat is te készítetted el. A blogod szerintem szuper a DIY ötletek a kedvenceim.
    Ha én nyernék, a I Have A Crush On Rosy lakkot választanám, gyönyörű a színe :)
    Kívánok neked még sok-sok feliratkozót :)
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  79. Szia :)
    Most készülök megcsinálni a fényes-mattos csipke manikűrt, de az ombre is sorra fog kerülni. Szuper vagy!
    Deep In The Space lakktetszik jobban :)

    VálaszTörlés
  80. Szia:)
    Nagyon szeretem a blogod, a DIY ötletek nagyon jók! ^.^
    I Have A Crush On Rosy-t választanám..(:

    VálaszTörlés