csütörtök, szeptember 26, 2013

Franken - Dragon Scales


hétfői könyvajánló végén már mutattam egy kis előzetest erről a lakkról, de most megmutatom a körmeimen is. A következő lakkokból kevertem ki: sárga Lovely Baltic Sand, Aden 75, Moyra matt fedőlakk. Illetve arany és holo fekete glitterrel sand-esítettem :)
Ahogy sejteni lehet nem fogok megállni ennél az egy sand hatású franken lakknál, már tervezgetem a következő árnyalatokat (valószínűleg kevesebb glitterrel).
Nagyon tetszik ez a szín, teljesen sand hatása van, 2 rétegben használtam és imádom :)
Egyébként élesben is kipróbáltam az ebayről vett acél golyókat, tettem ebbe a lakkba is (előtte egy golyót az egyik keveset használt lakkomban áztattam vagy 3 hétig, de nem kezdett el rozsdásodni, szóval nagyon jóóóóó :D).





Hogy tetszik? Szoktatok körömlakkokat kutyulni?

12 megjegyzés:

  1. WOW! Szeretnék én is sand lakkot kotyvasztani, eszembe sem jutott, hogy már egy meglévőt keverjek össze valamivel xD Nagyon tetszik a neve is találó :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! :D Valószínűleg leemelném a polcról, és a kosaramba tenném. :) Én "szoktam" Eddig egy értelmes sikerült, de majd ha időm engedi jön a következő. :D

    VálaszTörlés
  3. Jujjj de gyönyörűűűű :! Nekem a páva jut róla az eszembe. :)

    Ui. : Nyereményjáték van nálam, és az egyik is egy picit sand hatású franken lakk :)
    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó színe van, ügyes keverés :) én nem próbálkoztam még kutyulni.

    VálaszTörlés
  5. úristen, milyen gyönyörű *.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. nem kutyultam még körömlakkot de eljött az ideje!! :D Nagyon szép szín lett csodás!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik, meglepődtem mikor olvastam, hogy ez franken lakk! Profi :) Ezek után én is kutyulok majd valamit...

    VálaszTörlés
  8. Ez eszméletlen jó lett! :)

    VálaszTörlés
  9. :) Köszi lányok! Már készülget 2 sand franken lakk is, jajj nem tudom abbahagyniiii :D

    VálaszTörlés