hétfő, szeptember 23, 2013

Könyvajánló: Christopher Moore - Biff evangéliuma


Ma egy könyvajánlót hoztam az egyik kedvenc írómtól Christopher Moore-tól. Nagyon könnyed, vicces regényeket ír, én minden korosztálynak ajánlom az irományait a fiatalabbaknak azért mert ezek tipikusan olyan regények amik megkedveltethetik az olvasást azokkal akik esetleg csak a számítógép és a filmek világát részesítették előnyben, a felnőtteknek pedig azért mert nagyon jó kikapcsolódást, könnyed felüdülést kapunk Moore-tól. Összesen 4 regényét olvastam tőle de a Biff evangéliuma a kedvencem. Ez egy kicsit kilóg a többi regény közül, ugyanis sokkal veszélyesebb vizekre evezett ezzel a témaválasztással, de szerintem egy vallásos embernek is szórakoztató lehet ha kellő rugalmassággal és befogadóképességgel rendelkezik. Befotóztam a hátlapot is, el tudjátok olvasni az ismertetőt. 


Nos, ha megnyitottátok ezt a bejegyzést és eddig eljutottatok az olvasásban megérdemeltek egy kis ajándékot :) Kaptok egy kis ízelítőt egy csodásmesés körömlakkból:



Ha most azon gondolkodtok, hogy milyen márka lehet ez az álomszép lakk akkor igencsak meg fogtok döbbenni :P Ugyanis én kevertem tegnap este. Sand hatású lakkot szerettem volna sok csillámmal, úgyhogy fogtam a sárga Lovely Baltic Sand lakkot, egy sötétkék Aden lakkot és a Moyra matt fedőlakkot, összekutyultam illetve tettem bele arany és kékes/fekete csillámot. Már egy rétegben is csodásan fed ahogy a fenti mintán is látszik, a felülete matt sand-re szárad és hát a színe...te jó Isten! Már alig várom, hogy magamon tudhassam de sajnos erre várni kell még pár napot ugyanis vasárnap délután lecseréltem a sárga manit és helyére egy bordó/szürkét alkottam sok kristállyal és szegeccsel és ezt átlátszó gél lakkal fixáltam és mellesleg az is nagyon tetszik szóval még nem akarok megválni tőle. Remélhetőleg a hét 2. felében viszont sor kerül erre a sand franken lakkra is aminek még addig kitalálok valami frappáns nevet. Ötleteket szívesen fogadok :)
Ja és holnap megmutatom a szóban forgó bordó-szürke lakkozást :)

3 megjegyzés: