hétfő, szeptember 09, 2013

Lakkteszt: Orly - Dance 'til Dawn


A beígért Eveline lakk helyett úgy döntöttem ezt az Orly lakkot fogom megmutatni nektek ami már rég itt várakozik a befotózott lakkok között. Gyönyörű halvány lila színe van, nagyon imádom.
Hozza a megszokott színvonalat, elég gyorsan szárad, bár nem annyira gyorsan mint amire számítottam. 3 réteg kellett a tökéletes fedéshez. Nem tudom miért, de ezt a lakkot télen is el tudom magamon képzelni, pedig megrögzött sötét lakk függő vagyok ősztől.




A héten tervezek egy kis Wishlistet, szegecses manit és hétvégén pedig megint érkezik megállíthatatlanul a 2 kihívás. Szóval nézzetek majd be hozzám többször is:)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon kis cuki színe van! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép színe van!!! tetszik!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon kellemes szine van.nekem is van ehhez hasonló lila lakkom,és tényleg ez olyan árnyalat,ami télen is jól mutat.

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok, igen, ebbe jól beleválasztottam. Nagyon szép színe van :)

    VálaszTörlés