szombat, szeptember 28, 2013

Őszi köröm kihívás - gesztenye


Egy kicsit gondolkodnom kellett, hogy mit is készítsek. A barna szín adott volt, de ezen kívül nem sok minden jutott az eszembe. Aztán szépen beírtam a gugli képkeresőjébe azt a szót, hogy gesztenye és ezzel az ari képpel találtam magam szembe :


:D Úgyhogy nekiláttam megvalósítani a kis tüskéket a körmeimen. Barnával 2 rétegben kilakkoztam a körmöm majd nagyobb pöttyöket pöttyintettem rá és megvártam amíg majdnem megszáradnak. Ekkor egy fogvájóval kialakítottam a pöttyökből a tüskét: egyszerűen a pötty közepére tettem a fogvájó hegyét is felfelé húztam. Ez után színeztem még foltokban, próbáltam olyasmire mint az inspirációs képen (hát ez mint látszik nem nagyon jött össze :D). A többi körmömet csak egyszerű gesztenyés félholdasra festettem.


Azért ezeken az oldalról készült képeken látszik a lényeg :)



13 megjegyzés:

  1. Nagyon eredetiek a tüskéid :) Remélem egy nylonharisnya sem látta kárát :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek a tüskék, és gyönyörű a félhold :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon ötletes tetszik és a félhold is szép!

    VálaszTörlés
  4. Jee milyen ötletes:-D
    A felhold perfect.

    VálaszTörlés
  5. uhhh, vagány ez a tüske! :)

    VálaszTörlés
  6. De jó! Tényleg mint az igazi :) nagyon tetszik ez a tüskés ötlet :)

    VálaszTörlés
  7. Szilvia: Köszi :) Nem, nem tettem tönkre egy harisnyát sem :D Egyébként elég puhák a tüskék, nem akadnak nagyon bele semmibe.
    Az a Lány: Köszi :) Sablonnal csináltam a félholdat, azért ilyen szép :D
    Nail Judit: Köszi :)
    Ági: Köszike. Hát sablonnal ajánlom is neki h szép legyen :D
    Naomi: Köszi köszi :)
    Bernadett Darai: :) köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Hát ez nagyon izgi lett. :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon durva! :O Annyira elvetemült, hogy ez most egy követést ért. :) Nem létezik, hogy kell több érv, hogy rendszeresen olvassalak, ha ilyen ötleteid vannak. Egyébként már jártam itt néhányszor. A DIY kagylós nyakláncod szuper, a sand franken lakkod brutál jó, de a Lime Love is tetszik. A Manikűrvadászra készített manid meg hát... elképesztően jó! Na de be is fejezem az ömlengést. :)

    http://lakkalandok.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett! Ötletes a tüskés megoldás! :)

    VálaszTörlés
  11. a tüskés megoldás nagyon tetszik, én is sokáig gondolkoztam, hogy miből tudnám megoldani, végül maradtam a porcelánnál, ez eszembe sem jutott. :)

    VálaszTörlés
  12. Hát ez nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés