vasárnap, szeptember 29, 2013

I Need Inspiration! #9


Attól tartok sajnos el fog jönni ez a pillanat is :( Talán nem a mi időnkben, de egyszer biztosan :(


Ééés hogy visszahangolódjunk az előző szomorú kép után, itt egy kis kocka humor :D
Ezen szakadtam amikor először megláttam :D :D 


Azt írta a készítője, hogy 2 éjszakán át rakosgatta a glittereket....elhiszem. Megérte.


Csillámpónis, tündérhercegnős :)


Hasonlót tuti fogok csinálni, nagyon tetszik!


Úgy bizony :D


Szépséges.


Ez a kép úgy tökéletes ahogy van: csodás ékszerek, burgundi körmök, vörös ajkak, farmer farmeron és zöldalmák. :)


Arany? Bárhol-bármikor! :D


A karkötő is nagyon tetszik, de az a KABÁT! Imádom a kígyó/krokodilbőr textúrát, főleg ha metálos, úgyhogy ez duplán bejövős.

5 megjegyzés:

  1. Uh a lakkos képektől miatt így nézett ki a szemem: *-* :D
    A 4*4-es "bolondokon" meg jót röhögtem, eddig nekem eszembe se jutott :D

    VálaszTörlés
  2. Az első kép nagyon meghökkentő és ijesztően igaz :/ A kocka humor xD Én ma vásároltam 5 boldogságot :) A glitter pakolgatás tényleg megérte *-*

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia! A Testvérkódex díjat ad neked! :)
    http://goo.gl/eoCvrD

    VálaszTörlés
  4. A narancs végú manikűr meg a "tündér hercegnős" manikűr tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Glitterek :o a kocka humor jóó :D

    VálaszTörlés