szerda, szeptember 11, 2013

City That Never Sleeps


Nem lakkteszt, mert elég régi lakkocskáról van szó, az egyik Essence Colour 3! lakkról, nevezetesen a City That Never Sleeps-ről. Imádom ezt a toppert, nagyon szép színhatásokat érhetünk el vele különböző lakkokra kenve. Én csak sötétebb színeken javasolom, mert elég csíkosan fed az átlátszó/lilás alap. Itt az Avon Grey Cement-jére kentem fel, ami egy közép szürke matt lakk és amint látjátok egy csodás lilás/szürkés/kékes gyönyörűséget kaptam. Pár fekete szegeccsel is megspékeltem a végén. Imádom :)
Javaslom, hogy kattintsatok rá a képekre, mert közelről még jobban látszanak a szép kis pelyhecskék.




Holnap tényleg megírom az Evelines lakk tesztjét, úgyhogy nézzetek be :)
Ez a mani hogy tetszik?

5 megjegyzés:


  1. Nekem nagyon tetszik, különleges, épp kék korszakomat élem körömlakkok terén, így duplán tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik, különleges manikűr!!

    VálaszTörlés
  3. Imádom én is ezt a fedőlakkot, ezzel a lilás alappal szuper!
    AMikor elolvastam a címet és megláttam a kis képet, egyből batman feelingem lett. VÉletlen és csak én képzeltem bele a denevért a strasszok mintájába, vagy direkt van? :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a kommenteket :)
    Thimmyke: :D Hátööö...véletlen, de most, hogy így felhívtad rá a figyelmet tényleg van benne valami :D A lakk nevéről ami a címet adta nem tehetek, lehet tudat alatt ez irányított a strasszok felpakolásánál :D :D

    VálaszTörlés