kedd, szeptember 17, 2013

Lakkteszt: S-he Stylezone 340


Ékszer bemutatót terveztem (még tegnapra), de ez az iskolakezdés/kolis élet most nagyon megzavart úgyhogy otthon hagytam a fényképezőgépet a képekkel...még bele kell rázódni na :D
Szóval egy laktesztet kaptok, név szerint a S-he Stylezone 340-es színéről. DM-ben zsebeltem be ezt a lakkot 400 Ft-ért (800 Ft-ról volt leakciózva), úgy gondoltam nem lőhetek mellé, mert az üvegben nagyon tetszett a színe, sötétebb szürke egy csipet zöldell és sok arany mikrocsillámmal. Felkenve viszont nem nagyon érvényesül a csillámos hatás - illetve csak napfényben, viszont az üvegben valamiért árnyékban is látszanak a csillámok...ki érti ezt?! :D Szép, szép de mégsem erre számítottam. Mindenesetre ennyiért nem volt pénzkidobás, mert így őszre biztos fogom még használni - díszítve vagy anélkül.
S-he lakkokkal nem nagyon volt még dolgom, az arany duokróm lakkjuk volt meg (amit sikeresen ki is végeztem) meg még egy halványkék.




Ez a 340-es árnyalat jól pigmentált, 2 rétegben már fed, gyorsan szárad. Viszont az ecset valami szörnyű. Hosszú is, vékony is, a kupak meg egyenesen borzalom. Kicsi, kocka, egyáltalán nem illik a kézbe.



Hát szóval ilyen ez, még barátkozunk...de nem lesz kedvenc lakkom az biztos :)
Egyébként van 1-2 fincsi árnyalat a márkától, de ez az ecset nagyon visszatart a további vásárlástól.

Nektek van S-he Stylezone lakkotok?


5 megjegyzés:

  1. Pont ezt a lakkot hoztam el leárazáskor a szegedi árkádból...soha nem gondoltam,hogy valahol viszont látom,mert szerintem borzasztó :D max díszítéshez lesz jó, de magában nem sűrűn fogom használni.

    VálaszTörlés
  2. tetszik ez a lakk szép a színe!!

    VálaszTörlés
  3. Akkor nem kell megbánnom, hogy akárhányszor megpillantottam, nem éreztem úgy, hogy haza kell velem jönnie :) Nem csúnya lakk, csak nem érezném a magaménak, bár az első képen egész jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  4. Cserkó Muffin: :D :D "borzasztó". Hát én azért ezt nem mondanám, de tény, hogy nem a legszebb lakkom. Pedig az üvegben a mai napig nézegetem és töröm a fejem, hogy MIÉRT???? :D

    VálaszTörlés
  5. Két S-he lakkom van, és ezzel be is fejeztem a vásárlást. A színek gyönyörűek, de a lakk a felénél már mindenféle állagú volt a kocsonyástól a pókhálószerűig (megállt a levegőben a szál és megkötött), pedig hígítóztam lelkesen, hátha...úgyhogy többet nem csábulok el. Pedig a tiédnek is jó színe van, meg legszívesebben az összes kék és zöld lakkjukat megvenném. Mondjuk kb. 200 Ft-ot ér meg. Az ecsettel nekem semmi bajom, puha, hosszú, a csomagolás mondjuk elég gyatra, de ez csak ízlés kérdése.

    VálaszTörlés