péntek, szeptember 20, 2013

Kedvenc ékszereim - nyakláncok, fülbevalók


Ígérem már egy ideje ezt a bejegyzést, de mindig közbejött valami. De ma végre kikerült az oldalra. Lesz még egy második része is, ahol a gyűrűk és karkötők kerülnek terítékre.
Ékszerek tekintetében szeretem a letisztult kialakításokat, geometrikus formákat. Arany és ezüst színű ékszereket egyaránt hordok, régebben nem tudtam volna elképzelni az arany színt magamon, de mára engem is beszippantott ez a trend.
Na nézzük először a fülbevalókat:


Azokat a darabokat válogattam össze amiket évszaktól függetlenül hordok, amikhez a legtöbbet nyúlok legyen az egy elalvós reggel vagy egy előző este megtervezett szett. Majd látni fogjátok, hogy elég nagy karom/fog párti vagyok, már itt is kapásból 2 ilyen ékszert láthattok. Nem tehetek róla, na :D Vonz az ősi, barbár kisugárzásuk. A türkiz színű egy DIY darab, illetve a fehér fog alakú is (egy nyakláncot szedtem szét, amin kisebb-nagyobb fogak voltak).


Jöhetnek a nyakláncok. Ezeket hordom a leggyakrabban, hosszúság szerint vannak sorban, de nem arányosan, az alsó kettő hosszabb mint ami a képen látszik. A legalsó ugyanabból a nyakláncból készült mint a fenti fülbevaló. 



Ez a madár karmos nyaklánc a legkedvencebb kedvenc, és egyben a legértékesebb is, ezüstből van mind a lánc mind pedig a medál. Nagyon sokan megdícsérték már, egyszerűen imádom.


Ez a nyaklánc pedig szintén egy DIY darab, festett karton papír az alap amire fekete, fehér festékkel csíkozott bőr van ráragasztva. Nagyon sok mindennel tudom hordani, van egy neon sárga pulcsim, azzal imádom a legjobban.

Nektek melyik tetszik a legjobban a kedvenceim közül?
Milyen stílusú ékszereket hordtok szívesen?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése