csütörtök, szeptember 12, 2013

Lakkteszt: Eveline miniMAX 782


Már egy ideje tervezem ennek a lakknak a bemutatását, ugyanis egy abszolút őszi kedvencemről van szó. Ebből a márkából összesen 2 db lakkom van: ez és egy piros (498), mindkettőt a Rossmannban vettem szuper olcsón. Teljesen meg vagyok velük elégedve, állaguk inkább folyósabb de nem zavaróan, az ecset nem nehezíti a felvitelt (bár nem lapított - amiket én jobban szeretek),5 ml-t tartalmaz és 2-3 rétegben fednek, elég gyorsan száradnak szép fényesre. A képeken fedőlakk nélkül láthatjátok a végeredményt. 2 réteget kentem fel, de azért egy harmadikat lehet elbírt volna még. A tartósságával sincs semmi bajom, azt 2-2,5 napot amit a körmeimen töltött mindenféle pattogzás/kopás nélkül tette.
És hát a színe...a színe valami mesés. Legalábbis azoknak akik szeretik a szürkés/piszkos árnyalatokat. Én télen imádom az ehhez hasonló színeket, szóval telitalálat volt :)



Hogy tetszik a lakk? Szeretitek az ilyen szürkés/piszkos árnyalatokat?

7 megjegyzés:

  1. A régebbi duci üveges Lovely-ból van egy hasonlóm, én is szeretem.

    VálaszTörlés
  2. Ez az eveline lakk nagyon jó!! szép szín!!!<3 <3 Hol lehet ilyen lakkot beszerezni? Üdv. Judit

    VálaszTörlés
  3. Réges rég még a Tescoban vettem egy piros Eveline lakkot, imádtam, egyszerűen tökéletes volt. Ennek is csoda a színe, Rimmelben néztem hasonlót :)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű a színe *.*

    nekem egy rózsaszín van tőlük.

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. igazi őszi szín :) gyönyörűséges *-*

    VálaszTörlés
  6. Nail Judit: Rossmannban láttam eddig csak, de akkor is 1-2 darabot az akciósok között. Kitéve, állványon még sosem láttam sajna.

    VálaszTörlés