szombat, augusztus 10, 2013

WTF - Táskák: Állatságok :)


Állatságok szó szerint, ugyanis ma állatos táskákat mutatok nektek. Van amelyik cuki, de van amelyik már agymenés :D
De lányok én úgy elfelejtettem tegnap, hogy péntek van :D Szépen megírtam egy körmös posztot, megnézegettem Nettinél a Pinterest PÉNTEKET de még akkor sem esett le :D Csak késő este :D Tartoznék nektek ugyanis egy Designer Friday-es bejegyzéssel, de ez az átka a nyári szünetnek, hogy azt sem tudod milyen nap van, egy hét múlva meg már azt sem milyen évet írunk :D De mivel láttam, hogy annyira nem népszerű ez a bejegyzés ezért nem fogom minden héten beeszközölni, csak majd amikor úgy tartja kedvem.
Holnap viszont dupla poszt, reggel kaptok egy kis inspirációt, pontban 6kor pedig jön a Manikűrvadász! Várjátok már? Én nagyon :)







Az a két macskás egy őrület :D Már csak Grumpy cat hiányzik :D

(A képek a www.dresslink.com honlapról származnak.)


2 megjegyzés:

  1. ohh a cicás rózsaszín táska ♥♥

    VálaszTörlés
  2. Az elsőt elfogadnám, a többi nagyon túlcuki nekem :-)

    VálaszTörlés