csütörtök, augusztus 15, 2013

Nail Polish TAG

Ezt a TAG-et Gothic Beauty blogon láttam meg és gondoltam, kitöltöm én is. Mivel még sohasem töltöttem ki TAG-et ezért mindenképpen valamilyen körmöset akartam választani elsőnek és akkor szembetalálkoztam ezzel. Nem volt kérdéses, hogy neki állok.

1. Mi a kedvenc fedőlakkod?
Sajnos még nem találtam meg az igazit. Sok jót olvastam egy Sally Hansen fedőlakkról, az lesz a következő préda és ha az sem válna be akkor Seche Vite. Jelenleg a Lions Cosmetics Glass Look fedőjét használom, ami eleinte nagyon jól szerepelt, nem kente el a nyomdát, gyorsan száradt, betonná, de most, hogy a végét járja kezd besűrűsödni, opálosodik és már a mintát is elkeni.


2. Mi a kedvenc kéz/körömápoló készítményed.
Kézápoló nincs kedvenc, mivel nem túl száraz a kézbőröm ezért szinte bármelyik kézkrém megteszi. Ezeket gyakran váltogatom is, amelyik éppen megtetszik. Viszont körömápolónak illetve körömágybőr ápolónak kókuszolajat használok.

3. Glitter vagy matt?
Egyértelműen glitter. Bár a matt is nagyon tetszik, mégis gyakrabban és szívesebben nyúlok egy glitteres fedőlakk vagy glitteres tégely után.

4. Mi az aktuális körömlakkszerelmed?
China Glaze - Electric Pineapple. Mióta megvan szinte minden maniba becsempészem amelyikre díszítést teszek akár illik oda akár nem :D :D


5. Melyik a kedvenc márkád?
Hát ilyen nem igazán van. Nem túl nagyok az igényeim körömlakk téren, nem kell, hogy sokáig tartson mert úgyis 2 naponta lakkozom, nem kell gyorsan száradnia mert úgyis film/sorozat nézés közben lakkozom és ráérek, ami fontos az a színe. Viszont ha mindenképp választanom kell, akkor egy olyan márkát választok amiből a legtöbb lakkom van és ez pedig az Aden. 

6. Mi a kedvenc lilád/ rózsaszíned/ pirosad/ kéked/ zölded?

Lila: Két kedvenc van, egy összelakkozott kupakú Lovely körömlakk: Retro Style Trend Edition Nr. 1, és egy új szerzemény, amit már egy körmömön kipróbáltam, a teljes teszt meg érkezik, de már most imádom: Orly Dance 'til Dawn. Anya szerint ez rózsaszín, szerintem meg lila...:D


Rózsaszín: Hátöö...összesen 3 db rózsaszín lakkom van, egy neon rózsaszín, egy sima rózsaszín és ez a Jollie France Nr.23-as amit "kedvencemnek" választottam. Szerintem mondani sem kell, hogy nem csípem a rózsaszínt. Nem tudom miért, egyszerűen nem én vagyok. Nagyon néha díszítgetek vele, de azt is inkább kerülöm :D


Piros: Aden 56. Gyönyörű neonos narancsos piros. Igazi nyári szín, a lábujjaimat imádom ezzel kikenni.


Kék: Itt is nehéz volt a választás. Mivel kékből vagy a sötétebb vagy pedig a babakék az abszolút befutó, ezért ide a sötéteket válogattam a babát meg a tavaszi kedvencekhez. A Rimmel Salon Pro Barmy Blue-jával nemrég akadtam össze a Rossmannban 499 Ft-os áron. Csodás mélykék lilás beütéssel. Másik kedvenc az Essence Nail Colour 3 lakkjai közül a Midnight Date és az ehhez illő csodás fedőlakk, a City That Never Sleeps. Ezekre a lakkokra (mert megvan ám a piros kivételével az összes társa) kitartóan várakoztam amíg az árukat 1000 Ftról leviszik, és le is vitték kb 1 ÉVVÉL később :D :D


Zöld: Nagy általánosságban a zöld a kedvenc színem, a szobám fala is zöld. 3 kedvencet sikerült kiszelektálnom, bár lett volna még. Miss Sporty Lasting Colour 470, NYC Cupcakes And Latte és Orly It's Not Rocket Science.


7. Melyik a kedvenc téli lakkod?
Ide két elég hasonló, mégis merőben más lakkot választottam, a Butterfly Nails 80-asát, itt fekete alapban találhatunk arany, kék és piros csillámokat. A másik kedvenc az Essence Nail Colour 3 Ticket To The Show-ja, ahol szintén fekete alapban fedezhetünk fel multicolor mikrocsillámokat. A képen sajnos nem nagyon látszik :(


8. Melyik a kedvenc nyári lakkod?
Lovely Baltic Sand Nr.1. Először a sárgát vettem meg, úgy voltam vele, hogy óó minek az a piros, de aztán amikor láttam róla swatchot szaladtam is vissza a boltba, persze akkor már nem volt belőle, de türelmesen kivártam és ma már hű társam. Néha narancsos, néha meg málna, és akkor szeretem a legjobban.


9. Melyik a kedvenc tavaszi lakkod?
Itt sem tudtam egynél megállni. A két Lovely Wonder Nailses lakkal elválaszthatatlanok vagyunk(Nr. 2 és 3), a Moyra 99-es lakk pedig csodaszép, bár magában szörnyű a fedése, de lila lakkra kenve olyan mint az üvegben. Majd lesz róla egyszer teszt. 


10. Melyik a kedvenc őszi lakkod?
Hát ha ősz (és tél) akkor sötét lakkok, ide a már fent említett kékek és zöldek is remekül beillettek volna. Kedvencnek a Rose Nail 014-esét választottam ami egy gyönyörű szürkéskék és a sajnos már nem forgalmazott Essence Blue Addictedet. Ebből már csináltam magamnak franken dupe-ot, mert ez már nagyon beszáradófélben van :(


+1 Mi a kedvenc nude lakkod?
Sokáig kerestem egy jól fedő, nem csíkozó, szép színű nude lakkot és amikor bejött a Lovely Nude szériája volt miből válogatni. Megvártam a swatchokat és leginkább a Nr 7. fogott meg.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése