kedd, augusztus 20, 2013

Byou webáruház: egy tuti hely új kiegészítőid beszerzésére


Most egy tök jó webshopot fogok bemutatni, és ez pedig a Byou bizsuwebáruház. Nem tudom ki mennyire ismeri, de ha a webshopot nem is, az ékszereket tuti, össze lehet velük futni bizsus boltokban. Pár éve rendeltem tőlük, nem is egyszer, de az elmúlt időben hanyagoltam őket. Akkoriban még kevés divatos ékszer volt a honlapon, de most újult erővel és meglepő modernséggel találtam szembe magam amikor legutóbb a honlapra látogattam.
A kínálatukban minden megtalálható, ami szem-szájnak ingere: karkötők, nyakláncok, fülbevalók, gyűrűk, övek, táskák, kalapok, kendők, mobildíszek, órák, pénztárcák, piercingek, KÖRÖMLAKKOK és még ezer más dolog vár minket Náluk.
A vicces/bolondos ékszerektől kezdve a statement nyakláncokon és vakító neon csodákon át a strasszos cicababa kiegészítőkig bármit megtalálhatunk. Legyen akármilyen stílusunk, tuti, hogy találunk kedvünkre való dolgot.
Bár egyes darabok nem tűnnek valami minőséginek, de számos olyat is láthatunk, amelyek minősége megegyezik pl. a Bijou Brigitte vagy Six bizsukkal. Csak jóval olcsóbbak.
Ja, és említettem már, hogy most 20%-os akció van MINDENRE? :D
Alul az ÁFSZ-t letöltve megnézheted a szállítási díjat (GLS 1100-1500 Ft, Pick-Pack pont 790Ft).
Szóval mindenképp nézzetek be, de arra számítsatok, hogy rámegy az egész napotok a nézelődésre, mert millió dolog várja a lelkes vásárlót :D

És akkor pár ízelítő fülbevalók, nyakláncok és karkötők személyében:










0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése