szombat, augusztus 17, 2013

DIY - Műanyag karkötő

Gyűjtögető voltam mindig is. Na azért nem döglött macska a szekrény mögött mértékben mint ahogy amerikai felebarátainknál láthatjuk a tévében, de ha valamiről azt gondolom, hogy majd valamikor jó lesz ez még, akkor gondolkodás nélkül valamelyik szekrényem fiókjába teszem. Így voltam ezekkel a műanyag cd alakú akármivel is. Mindig kell valamit kiírni DVD-re és ha nagyobb tételben veszel CD-t vagy DVD-t ilyen kis henger alakú tokban akkor gyakran a CD kupac tetejére és aljára ilyen műanyag akármit raknak. Én szépen el is raktároztam mindet és milyen jól is tettem. Ugyanis remek ékszereket készíthetünk belőlük.


A "CD"-t formára vágjuk egy sniccerrel (először finoman és könnyedén megkarcoljuk a felszínét, majd ebben az "árokban" mégegyszer végighúzzuk a sniccert erőteljesebben. Nem kell túl mélyen karcolni, mert utána könnyen el tudjuk törni a vonal mentén kézzel.). Körömreszelővel kicsit megreszeljük a szélét, körömlakklemosóval eltávolítjuk az esetleges filc nyomokat, fúróval lyukakat fúrunk bele és madzagocskával díszítjük. De díszíthetjük akár körömlakkal, fóliával, szegecsekkel, kövekkel, ami csak eszünkbe jut. Majd ilyenek is lesznek, most nagyon beindított ez a téma, millió ötletem van hozzá. Ez a karkötő csak amolyan tesztkör volt, szóval kicsit gagyi lett, de azért tetszik és mutatós. 
Na megyek is vissza sok szépséget alkotni, megállíthatatlan vagyok most :D
Holnap 10 csodás manikűrrel inspirálódhattok, kukkantsatok be!
Pussz





2 megjegyzés: