szombat, augusztus 24, 2013

Lakkteszt: Orly - Glitz & Glamour


Már tényleg ideje volt egy újabb Orly lakk bemutatásának. És már az is tuti, hogy jövő héten is kaptok még egyet. Ma egy csodás fólia hatású arany lakkon van a sor, Glitz & Glamour névre hallgat...elég találó :)
A tapasztalataim ugyanazok mint az It's Not Rocket Science-nél, tehát nem írnám le mégegyszer. 3 réteg, gagyi ecset (amihez megjegyzem kezdek már hozzászokni), csodás szín...stb. Viszont azt kell mondjam nem szárad valami villámgyorsan és ez a következő lakkra is igaz amit majd jövő héten mutatok. 
De akkor jöjjön pár kép. A színe a fény hatására hol sárgás arany, hol pedig bronzos.






 Nekem nagyon tetszik, régóta szerettem volna egy ilyen szép arany lakkot ami fed is és eléggé metálos/krómos hatású. Szóval teljesen megérte a 490 Ft-ot :D :D
Holnap egy kis inspirálódás vár majd titeket szokás szerint, hétfőn pedig egy körmös tutorialt hozok, aminek ez a lakk lesz az alapja. Előre megsúgom, hogy én már szerelembe estem :)

6 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan ez a körömlakk, és teljesen odavagyok érte! Tényleg egy tökéletes arany. :) Mondjuk nekem nem szárad annyira lassan :(
    Majd lesz nálam is teszt! :D Csak jussak el odáig. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép arany, valóban. Amúgy nem szárad csigalassan, de azért egy Orlytól többet vártam :(

    VálaszTörlés
  3. Ez valami hihetetlenül szép <3

    VálaszTörlés
  4. Pár napja felkentem indulás előtt (csak postára, bankba, bevásárolni mentem), de valahogy úgy nem tetszett az összes körmömön. Szerencsére ahogy elfordítottam a kucsot a kocsiban, belenyúltam a friss lakkozásba, szóval volt indokom lemosni pár órával utána:D De gyűrűsujjra sötétlilákkal vagy sötétkékekkel én is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  5. Petronella: Összes körmön tényleg sok, én is csak a tesztelés miatt hagytam rajta. Viszont nagyon fel tudja dobni 1-2 ujjon a manikűrt. Sötéteken kívül pasztell színekkel is isteni, pl. az egyik Lovely babakék lakkban arany mikropelyhek vannak, nekem azzal is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Majd kipróbálom így is, köszi a tippet ;)

    VálaszTörlés