csütörtök, augusztus 22, 2013

Blackheart körömlakkok


Ma találtam rá erre a márkára, és bár nem a körömlakk a fő vonaluk (ugyanis fehérneműben, ruhákban utaznak főként), de a körömlakk szériájuk valami hihetetlenül figyelemre méltó. Igazából a halálfejes üvegcse fogott meg, mert a maguk a lakkok - bár szó szerint formabontóak - nem biztos, hogy felkenve is jól mutatnának. Jó ötlet ez a réteges kiszerelés, csak valószínűleg használhatatlan :D :D
Mindenesetre gondoltam megmutatom nektek, mert így nézegetni jó :D
Egyébként nem szállítanak nemzetközileg.







Nézzétek meg a Blackheart többi lakjait is, na meg az igazi rossz kislányoknak való fehérneműt is ;)



4 megjegyzés:

  1. pont tegnap néztem ezeket a lakkokat :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tegnap linkelte anya, hogy rendeljen e nekem, es mikor megyek látogatóba, elhozom:D

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. azért kíváncsi lennék rájuk élőben. :O

    VálaszTörlés
  4. Ági Mdolla: :D
    Lauren McGuy: Na akkor ha teheted ne szalaszd el ezt a lehetőséget :)
    Manna: Én is vetnék rájuk élőben egy pillantást az tuti :D Akár kettőt is :D

    VálaszTörlés