szerda, augusztus 28, 2013

Lakkteszt: Essie - As Gold As It Gets


Ezt a lakkot elég rég óta őrizgetem a tarsolyomban, akkor vettem amikor a CG Electric Pineapple-t és a Seche Coralt, szóval megvan már egy ideje. Két kört is futottam vele, egyet a fekete/fehér skálán egyet pedig a színek világában. Ez az első és egyenlőre egyetlen Essie lakkom. Az elsőnek mindig különlegesnek kell lennie...és nem is választhattam volna jobban. Ez a lakk maga a megtestesült aranypelyhes királynő, és még ha a képek nem is adják vissza tökéletesen, de mindegyik lakkon jól mutat. Természetesen a sötéteken jobban érvényesül, de nekem a fehéren is nagyon tetszik.
Rengeteg képet készítettem. Ezekből mutatok most párat, na lássuk a medvét (kattintsatok a képekre a nagyobb mérethez):





A lakk elég híg állagú, de nem nehezíti meg a dolgunkat, mert a pelyhek miatt mégsem folyik össze-vissza. A pelyhek enyhén átlátszó, kisebb-nagyobb arany fóliácskák. Mindegyik körmömön egy réteget használtam, jól látszik, hogy már egy réteggel is mennyi pelyhet lehet felvinni. A szokványos Essie üvegben 13,5 ml lakk található. Az ecset a hagyományos, általam gagyi ecsetként emlegetett, bár egy fokkal jobb mint pl. amit a China Glaze-hez vagy Seche-hez adnak. A lakk gyorsan szárad, elég fényesre, de azért egy fedőlakkot mindenképp javasolok (én fedőlakk nélkül használtam most).





Hogy tetszik?


7 megjegyzés:

  1. Aranylázban égek és te csak fokozod ezt a bejegyzéseiddel :D nincs még essie lakkom, megfogadtam,hogy az első a pelyhesük lesz, de ez is nagyon esélyessé vált :)

    VálaszTörlés
  2. nekem fekete illetve kék lakkon nagyon tetszik. én most rendeltem egy szép halvány pink lakkot amiben arany pelyhek vannak.az arany szinű lakk nagyon messze áll az izlésemtől,viszont igy fedőlakkban elfogadnám.

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik, tényleg minden lakkon jól mutat, feldobja őket:)
    nekem is csak egy Essie-m van, de az egy babarózsaszín:)

    VálaszTörlés
  4. Cserkó Muffin: Bocsi :P Amúgy nem direkt van ilyen arany dömping a blogon, csak így jött ki a lépés :D
    Ági Mdolla: Fú, már kíváncsi vagyok arra a lakkra, várom a tesztet :)
    Panka: Igen, azt a bejegyzésedet láttam. Én nem vagyok egy nagy rózsaszín fan, de az Essinek olyan szép rózsaszínjei vannak, hogy abból még el is fogadnék egyet :)

    VálaszTörlés
  5. very pretty : like all the colors!

    VálaszTörlés
  6. Gondolom buta kérdés, de nem a 2mbeauty-ból van, igaz? A sima pelyhesük is annyira csodaszép! Azt ha jól tudom, a 2mbeautynál lehet is kapni. Képzeld, kaptam én is tegnap egy Essie lakkot egy barátnőmtől, aki hazaköltözött Amerikából, jajj nagyon örülök neki :)

    VálaszTörlés