csütörtök, augusztus 29, 2013

Collective HAUL #2


Augusztusban sorra érkeztek be az ebayes rendeléseim, általában kis apróságokat szoktam venni, csillámpor szettet vagy ilyen-olyan DIY kellékeket. Így a hónap végére azonban megérkezett pár érdekesebb darab, amit mindenképp meg szerettem volna mutizni nektek. Először azonban két körömlakkal kezdem, az egyik a NYC Lexington Yellow a másik pedig az Eveline 782. Mind a kettő a Rossmannból jött velem haza. A nyáron eléggé megszállt a sárgaság, ezzel a NYC lakkal meg már rég szemezgettem, úgyhogy így nyár végére csak megvettem. Az Eveline lakk pedig ott árválkodott egyes egyedül az akciós lakkok között, tényleg nem volt szívem ott hagyni, emellett pedig gyönyörű szürkébe hajló zöld színe van, imádni fogom ősszel.
A kis (igazából nem is olyan kicsi) fém golyókat körömlakkokba vettem, mert sokból kihagyják sajnos, pedig mennyire jó szolgálatot tesz pl. egy-egy glitteres lakk felrázásánál. Ezeket a bogyókákat INNEN rendeltem, az 50 db kb 390 Ft-ba kerül csak, szerintem nagyon megéri. Még nem próbáltam ki egyet sem, de először egy régi lakkomon akarom tesztelni, hátha gagyi az egész és elkezd rozsdásodni a lakkban...nagyon remélem, hogy nem így lesz. A nagyobb türkiz "fogakat" is ebayről  rendeltem, 15 db van benne, nagyon mutatósak, majd nyaklánc és fülbevaló lesz belőle, esetleg kulcstartó. Ehhez sajnos már nem tudok linket szolgáltatni. 
A fehér glitter és a kis csepp alakú türkiz körömdísz BornPrettyStore-ból van. Összegyűlt pár pontom és gondoltam jól elköltöm :D A fehér glittert régóta nézegetem, ugyanis matt, és nem az a félig átlátszó amivel eddig találkoztam. INNEN tudjátok beszerezni más színekkel egyetemben. Még tuti fogok ilyet rendelni, annyira szépek. Ami meglepett, hogy nem csak nagyobb glittert tartalmaz (én a képek alapján erre számatottam), hanem kisebb kör alakú glittert és szálakat is. Majd kiugrottam a bőrömből amikor megláttam, ugyanis ilyet akarok már ezer éve :D Ráadásul elég nagy adag, 2x annyit tartalmaz mint egy átlagos glittertégely.
A kis csepp alakú türkiz körömdíszt INNEN vettem, nagyon arik. Bár nem tudom hogyan fogom beosztani ezt az 5 db-ot :D
Ti vettetek valamit mostanában?




A Born Pretty Store-os rendeléskor használjátok ezt a 10%-os kedvezményre jogosító kódot:



2 megjegyzés:

  1. húúú a glitter mennyire jó már. köszi a linket,ilyet akartam venni,gondoltam keverek valami jó kis diy lakkot,de nem találtam sohasem fefelelő glittert-eddig :)

    VálaszTörlés
  2. Ugye? :D Úgy megörültem neki mint majom a farkának amikor kibontottam a csomagot és megláttam a glittert :D A többi szín is nagyon szép, a fekete/fehérből Flormar dupe-ot is lehet csinálni :)

    VálaszTörlés