szerda, április 12, 2017

Powder Perfect nyomdalemezek, nyomdalakkok

Read it in ENGLISH                                                                                                                                 PR sample

A Powder Perfect küldött pár nyomdás terméket: nyomdalemezeket és nyomdalakkokat, ma róluk lesz szó.
Annyit azért még hozzáfűznék gyorsan, hogy sajnos eléggé elhúzódott a dolog, a lemezeket újra kellett küldeniük, mert elveszett a csomag, így pl. a narancs nyomdalakkot már a hivatalos honlapon sem találom, nemhogy a stockistoknál, de azért kötelességemnek éreztem letesztelni.


5 nyomdalakkot kaptam, fehéret, feketét, ezüstöt, halvány aranyat és narancsot. Nagyon jó formulájuk van, nem túl sűrűek, de tökéletesen pigmentáltak, a fenti képen látszik, hogy minden fog mindenre, semmi gondom nem volt velük. A fehér és a fekete (főleg a fekete!) az egyik legjobb nyomdalakk amit próbáltam. Az arany színét kicsit fakónak érzem, de maga a "nyomdázóképessége" hibátlan. Sajnos a nyomdalakkokat nem találtam egyik stockistnál sem készleten (na jó, a Beautometry-n igen, de horror a szállítási költség) :(

3 nyomdalemezt is kaptam, mindegyikkel 2-2 manikűrt készítettem kizárólag Powder Perfect lakkokkal alapként. Magukat a lemezeket nem fotóztam be, mert nem tudtam úgy lencsevégre kapni őket, hogy valami ne tükröződjön rajtuk, de a hivatalos honlapon szépen látszik minden, linkelem őket.


Felhasznált lakkok: Elysium, Horus, Osiris

Alaplakk: Horus


Felhasznált lakkok: Ra, Mother Goddess

Alaplakk: Vault Of Heaven



Alaplakk: Saqqara

Alaplakk: Toil & Trouble

Nagyon jók ezek a lemezek és lakkok, csak azt sajnálom, hogy nagyon nehezen beszerezhetőek. A 3 lemez közül kettő elérhető a Mei Mei's Signatures webshopban, de a nyomdalakkok egyelőre sehol :(
Nem árt azért figyelni a stockistokat (lista ITT), hátha valamelyikük restockol.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése