hétfő, április 24, 2017

Colors by Llarowe | Spring / Summer 2017

Read it in ENGLISH                                                                                                                                  PR sample

 A Colors by Llarowe tavaszi/nyári kollekciójáról hoztam ma képeket, végre én is a végére értem a swatcholásnak :D
7 színt kapunk, amiben valóban van egy kis tavasz, még több nyár, sőt, egy adag ősz/tél is, amit én egyáltalán nem bánok.


THE DEEP END
Élénk teal alap (amit a képeim pont nem mutatnak), duokróm shimmerrel. A fő színek a teal, kék és zöld, de lila vagy akár pink is megcsillanhat benne a fényviszonyoktól függően.
A fedése egy picit lehetne jobb is, 2-3 réteget ajánlok belőle.



THE DEEP END (H)
És itt van a holo verzió is, ami még gyönyörűbb mint a sima multikróm párja. Valamiért azonban ez a holo verzió kevésbé shiftel, pl. a lilát-pinket alig lehet benne látni.
2 rétegben fed.



RADIOACTIVE
Szemkiverős neon zöld jelly, pink-arany shimmer pelyhekkel. WOW!
A fedése sajnos elég gyenge, itt 3 normál-vastag réteget kentem fel. Persze fehér alappal kevesebből is meg lehet úszni.



SHE SELLS SEA SHELLS
Élénk korallos málna pink/vörös (?? :D), holoval és pink shimmerrel.
Nagyon jól fed, 2 réteget használtam.



DREAM BIG
Kicsit kezdem megunni a lila alap + pink/vörös shimmer párosát, mostanában nagyon sok helyen látom. Persze szépnek még mindig szép :)
A jelly alap miatt 3 réteget ajánlok.



THE BLUEST EYES IN TEXAS
Élénk kék/türkiz alap pink-arany shimmerrel és minipelyhekkel. Szintén nem egy nagy újdonság, a CbL-nek is voltak már hasonló lakkjai. Ami még pluszban zavaró lehet, hogy - ha jól gondolom - apró, elkeveretlen fekete pigment foltok vannak a lakkban. Szabad szemmel alig észrevehetőek, de pl. a makró képeken simán látszik.
3 vékony réteg.



YOU'RE A LITTLE FIRECRACKER
Telt bogyós alap narancs-vörös shimmerrel (amitől kap egy kis metálos fényt is) és szórt, kékes fényű holoval. Na ez tényleg WOW!
Rendkívül jól pigmentált, 2 vékony rétegben fed.


A kollekció már a legtöbb stockistnál (lista ITT, de legegyszerűbben a Naillandnél) elérhető, a hivatalos honlapon pedig május elsején debütál majd pre-order formájában.

2 megjegyzés:

  1. Szép a bogyós, de vannak szebb lakkjai is a márkának, biztos nehéz már újat kitalálni.

    VálaszTörlés
  2. mindig ámulatba ejtenek a fotóid és a körmeid, s bár én nem adnék ennyi pénzt egy lakkért (tehát mint PR sample, én nem vagyok célközönség), gyönyörűek mind! igazából a fotóid miatt csorgatom a nyálam, nem is a termékek miatt :D

    VálaszTörlés