szombat, március 12, 2016

KBShimmer | Spring 2016 | Mega Flame kollekció

ENGLISH version

Egészen váratlanul került hozzám ez a kollekció, ugyanis a Harlow & Co. webshop Katie-je küldte le nekem, volt nagy szem és szájtátás amikor a postás átnyújtotta a csomagot. Persze a megdöbbenés gyorsan átcsapott vidámságba és vad lakk-kenegetésbe :)
A Mega Flame kollekció a KBShimmer 2016-os tavaszi kollekciójának a "fele", hasonló módon mint ahogyan az ILNP-nél láthatjuk mostanában, a szezonális kollekció két részből áll.
A 7 színből álló kollekció tényleg "mega flame", ugyanis a különböző színű jelly alapok tömve vannak ultra holo glitterekkel. Gondolom rögtön a Cupcake Polish legutóbbi, Unicorn kollekciója ugrik be nektek is, de pánikra nincs semmi ok :D, ezek a lakkok teljesen más színűek (a szívünknek ez jó hír, a pénztárcánknak kevésbé), alul színminta is lesz a dupe gyanús árnyalatokról.
Lássuk akkor őket szépen sorban, mindegyik lakkot 2 rétegben kentem fel, és 1 réteg fedőlakk van rajtuk. Egyébként ezek egy picit pigmentáltabbak/több glitter van bennük mint a Cupcake Polish lakkokban.


Night Bright
Ezen nincs sok mindent magyarázni, fekete jelly alap és millió szivárvány *-*



Ripe For The Pink-ing
Hideg tónusú érett málna (tehát teltebb pink) szín.



Set In Ocean
Élénk középkék. Ez nekem sokkal jobban tetszik, mint a Cupcake Polish Dream. 



Smells Like Green Spirit
Meleg, élénk (zsenge)fűzöld. Jajj de nagyon széééép <3
És akkor közben dúdoljunk együtt Nirvana-t.



So Flamous
Barack. Sajnos ez az árnyalat nem áll jól, fakít, de egyébként nagyon örülök neki, mert valahogy az ilyen jelly-glitter lakk kollekciókból mindig mellőzik a barackot.



Stalk Market
Erősen zöld tónusú sárga. Ezt is nagyon szeretem!



Things That Make You Go Bloom
Legnagyobb meglepetésemre ez lett a kedvencem. Rózsaszínes levendula. Rajtam inkább a rózsaszín érvényesül (pláne természetes fényben), de erősen ott van az a levendula is.


Na és akkor jöjjenek a Cupcake Polish-os összehasonlítások. Mindegyik lakk teljesen más, úgyhogy lehet válogatni a sok csillámpónis verzió között. Ezek a képek egyébként természetes fényben készültek, bár nem voltak valami túl jók a fények, de azért a színeket élethűnek látom.


A lakkok március 15-én lesznek elérhetőek a KBShimmer-nél és a Harlow & Co. webshopban is.
Akik szeretik az őrült holo csilli-villit azoknak nem árt betárazni ezekből a lakkokból :)

Mit szóltok a lakkokhoz? Van kedvenc?

8 megjegyzés:

  1. A barack-nude-ot egyből kiszúrtam, különleges, baromi jó színe van!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szép a barack, kár, hogy a bőrszínemmel nem passzol. Bár ha kicsit barnulok akkor szerintem jobban fog mutatni.

      Törlés
  2. Nekem is a barack jön be - ami egyébként neked is jól áll! :) A fekete, bár nem tavaszi szín, nekem bármikor jöhet! .. Hajaj, ebből rendelés lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben azért nem ilyen, főleg természetes fényben, a holo effekt nélkül nagyon sápaszt a barack.
      A fekete tényleg nem tavaszi szín, de ezzel az intenzív holoval tele van színnel és élettel, gondolom ezért került bele a kollekcióba :)

      Törlés
  3. Kivételesen mindegyik tetszik...még a zöld is. A képeken csalókák ezek a holok nekem, ugye nincsen lineáris hatásuk? Mióta az ILNP őszi kollekciójával befürödtem, azóta már azt sem hiszem el amit látok :D Viccet félretéve, milyen a holo? És mennyire szemkiverős?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nekem is tetszik mindegyik, nagyon szépek lettek :)
      Hát szerintem holo glitter az nem lehet lineáris, mivel nagyok a "szemcsék" ezért csak szórni tudják a fényt/holot. Mondjuk én az ILNP őszi kollekcióját sem nevezném lineárisnak, pont mert holo pelyhek vannak benne, ráadásul jelly alapban vagy ezüst pelyhekkel vegyítve. Az igazi lineár holo az ilyen: http://www.makeuptalk.com/f/gateway_redirect.php?act=image&id=201709
      Azt meg reméltem, hogy látszik a képeken, hogy szemkiverős :D De akkor mondom, hogy igen, nagyon holo mindegyik :)

      Törlés
    2. Köszönöm. :) 1-2re szerintem benevezek, mert meggyőztél. Am én fogalmaztam hülyén. A PP holokat szeretem. Míg hiába pelyhes az ILNP nekem egy irányba szaladnak a holok, nem pedig galatikus hatást keltenek, mint a PP-k.Persze látom, hogy nem CBL holo, de kb hatásra nekem sok pelyhes olyannak tűnik, hiába van jelly alapban. Lehettem volna egyértelmű, de a válaszod érthető, ez volt a lényeg :)

      Törlés
  4. szépek szépek, de a Cupcake Unicorn kollekciója még mindig sokkal közelebb áll a szívemhez. :)

    VálaszTörlés