hétfő, március 28, 2016

Húsvéti nail art | Grumpy cat & Rosegold tribal

ENGLISH version

 Először is kellemes húsvétot kívánok mindenkinek, ja és sok locsolót (ezt én sem gondoltam komolyan :D). Természetes készült nail art erre az eseményre is, rögtön kettő, az egyik egy vicces-elvetemült, a másik pedig egy hordhatóbb változat.
Először lássuk a vicceset, amit még szombaton megosztottam Instagramon, úgyhogy akik ott követnek azoknak ez uncsi lesz :D
Aranyos kisnyuszit akartam festeni, aztán eljutottam a Grumpy cat-ig... :D Mondjuk szerintem így is aranyos lett :D


Alapnak a Cirque Colors Hatch került, mert ezek a fürjtojásos lakkok egyszerűen maguk a húsvét, nem is tudnám máskor hordani őket, csak tavasszal. A minta teljes mértékben szabadkézzel, akril festékkel készült. Morcos macskánk szerintem nem elég grumpy, ráadásul az egyik szeme nagyobb, de ez sem engem sem pedig őt nem izgatja különösebben :D



Hordhatóbb ("felnőttesebb") húsvéti körmöt is szerettem volna, ezért - a változatosság kedvéért - elővettem egy másik Cirque Speckled lakkot, a halványkék Acid Wash-t. Erre festettem fel a rosegold Himalayan Pink-kel (Speckled & Sparkled kollekció tagja) a geometrikus/tribal mintát. Nagyon tetszik a kék a rosegolddal, és maga a minta is a szívem csücske lett.


Szerencsére nem kell választanom, de ha mégis kellene akkor természetesen a Grumpy Cat mani lenne a nyertes, az sokkal jobban megdolgoztatta a kezemet és a humorérzékemet is :D


Melyik manikűr tetszik nektek jobban?

3 megjegyzés:

  1. Meseszép manikűrök lettek,és a grumpy cat-es fergeteges. :D Nagyon tehetséges vagy,le a kalappal.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ez a vicces mani nagyon jó!!

    VálaszTörlés