kedd, március 29, 2016

Colors by Llarowe | Spring 2016 Cremes and Shimmers

ENGLISH version

 Sajnos ez a 4 lakkból álló minikollekció nem kapható a Naillandnél, de a Hypnotic Polish-nál viszont igen, úgyhogy akinek megtetszett valamelyik, annak a HP-t tudom ajánlani.
Ez a minikollekció a tavaszi főkollekcióval egy időben jön ki, de ugyanúgy ahogy pl. a téli jelly/crelly kollekciót, ez is teljesen különállóként kell kezelni.
Ezúttal 2 krém lakkot, és 2 shimmer lakkot kapunk. Nekem nagyon tetszik mindegyik, ráadásul a minőségükkel sincs gond. A llarowe.com-on Április 1-jén 12PM-8PM MST időben lehet előrendelni őket, darabjuk $6.


A Freeze Frame a kedvencem, szürke jelly az alapja és ez van DUGIG pakolva kék shimmerrel. Annyira dugig, hogy felkenve sokkal inkább kéknek látszik (bármilyen fényben), mint szürkének. Persze ott van benne az a sejtelmesség is, amit a szürke jelly alap ad.
3 réteget ajánlok, hogy szépen felépüljön a szín és fedés, így egy egészen sötét végeredményt kapunk. Tavasszal nem igen fogom hordani, de ősszel és télen imádni fogom.



A Bow Chicka Wow Wow-ra teljesen illik a neve, imádom :D Igazi szemkiverős, fotózhatatlan neon, de a színek állítgatásával nagyjából sikerült elérnem a színhű fotókat. Korallos-pinkes-narancsos árnyalat, igazából teljesen fényfüggő, hogy melyik árnyalat érvényesül benne jobban. Maga a szín nem is tetszene különösebben, de mivel kékes-lilás shimmer is van benne, ezért rögtön nekem valóvá avanzsált.
Neon lakkhoz képes szuper a fedése, 3 vékony réteget használtam (talán 2 vastag is elég lehet), fehér alap nélkül!



A szuper hosszú név egy indigó kék krém lakkot takar. Sajnos ezek a képek nem 100%-ban színhűek, mert ezeken inkább királykéknek látszik, azonban a valóságban van benn egy kis lila is, amit sehogyan sem tudtam a képekre varázsolni.
2 normál réteget használtam.



A Barney Sucks! szintén egy nagyon nehezen fotózható árnyalat, ugyanis teljesen hideg lilának látja a gép. Szerencsére ezen tudtam állítani, hogy közel színhű legyen a képeken. Nagyon szép magenta tónusú lila, orchidea szín, tehát nem az a tipikus lila (amire először gondol az ember ha meghallja a lila szót). Sajnos nem túl sok színhű (közeli) képet láttam eddig róla, ezért is próbáltam extra időt fordítani a színek állítgatására.
3 vékony réteget használtam.


Sajnálom, hogy a Nailland nem szokta megrendelni ezeket a jelly/crelly/krém lakkokat, pedig van köztük pár gyöngyszem, és az áruk is kedvező(bb mint a többi CbL). Edit: Már elérhetőek a Naillandnél! Ha megtetszett valamelyik, akkor a Hypnotic Polish-t tudom ajánlani, ott 7,5 euróba kerül darabjuk.

Mit szóltok ezekhez a lakkokhoz?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése