szombat, március 05, 2016

Born Pretty Store | peel-off tape

ENGLISH version

Elfogyott (illetve beszáradt) a körömágybőr megóvására használt folyékony latexem, ezért úgy gondoltam kérek tesztelésre a Born Pretty Store-tól egy hasonló terméket. Hááát...nem igazán vált be.
15 ml hófehér folyadék található az üvegben, nem tudom, hogy mi lehet, de nem latex szerű. Elég erős citrusos/grapefruitos illata van, ami nekem nem volt zavaró. Nagyon könnyen fel tudtam kenegetni az ujjamra a lapított ecsettel. Az első próbálkozásom teljesen kudarcba fulladt, több okból is: nem kentem elég vastagon a terméket, ill. nem hidratáltam elő a kezem. Nem tudom, hogy csak az én bőröm túl száraz-e, de normál bőrre kenve sehogy sem akart lejönni róla a cucc. Másodjára már egy picit bekentem a szokásos körömágybőr olajommal, így sokkal egyszerűbb dolgom volt.


A következő képsorozaton látható a 2., "olajozott" próbálkozásom. Itt már kellő vastagságot használtam (vastagon kenve viszont nem szárad túl gyorsan...). A bőröm nagy részéről csodásan lejön, egyben, nem szakad el viszont ami minden további próbánál (lásd lentebbi képek) probléma volt, hogy kis cafatkák ragadtak/maradtak bent közvetlenül a körmöm mellett. Ezt persze további piszkálgatással ki lehet szedni, de hmm... nem ezzel szeretném tölteni az időmet.


A további képsorozatok legutolsó képein az egy mozdulattal lehúzott, tisztítatlan verziót látjátok, ennyi "szemetet" hagyott maga után a peel-off cuccos.



Nem mondom, hogy használhatatlan a dolog, de nem is ajánlom, pl. a Miss Sporty lehúzható alapja a bőrön 100x jobb munkát végez, egyben lehúzható, nem maradnak utána cafatok, és ha nem is tudom pontosan, hogy mi van benne, mégis a biztonságérzetem nagyobb az összetevőket illetően (bár megjegyzem ezzel sem volt semmi gond, nem jelentkezett irritáció a bőrömön).

A lehúzható alap ITT található, 10% kedvezményt a CSBQ10 kóddal kaphattok.


Van bőrre kenhető peel-off kedvencetek?

7 megjegyzés:

  1. Nekem is Miss Sporty van, könnyen beszerezhető, nem is próbálkozom mással.

    VálaszTörlés
  2. Szintén a Miss Sporty játszik nálam is. Az eredeti funkcióját siralmasan látta el, bőrre kenve viszont abszolút működik, olcsó, és igen, könnyen be lehet szererzni.

    VálaszTörlés
  3. Nálam is a Miss Sportys a nyerő. Amikor először próbáltam körmöm nem akart működni, de rájöttem, hogy hagyni kell száradni 10-30 percig a fölé kent lakkot, és akkor egyben le lehet húzni.

    VálaszTörlés
  4. Pont pénteken válogattam én is újabb termékeket tesztelésre. Gondolkodtam ezen a terméken, de miután csalódás volt a lehúzható alap, inkább most ezt is hanyagoltam. A bejegyzést olvasva örülök, hogy végül így döntöttem. Én ilyen átlátszó ragasztót szoktam használni erre a célra. Kicsit lassan szárad, de a feladatát ő is tökéletesen ellátja. Olyan gyakran meg nem készítek színátmenetes manit, hogy ne tudjam kivárni az időt, míg megszárad a ragasztó. Viszont most már annyit olvastam a MS lehúzhatójáról, hogy mindenképpen meg kell nézzem, nálunk van-e belőle.

    VálaszTörlés
  5. Miért csak most látom ezt a bejegyzést? o_O El vagyok keveredve. :D
    Ezt én is próbáltam, a másikat kértem de ezt küldték, hát engem sem nyűgözött le... szintén a cafatosság és a macera miatt. Viszont a másik, amire "Kasako Docai" van írva, az egész jó. :) A Miss Sporty Peel Off-ját én nem szeretem, nekem még rosszabbul működik, mint ez a BPS-féle. :D Nem tudom, miért, a ragasztó nem kompatibilis velem...
    Én most folyékony latexet használok, a Moonbasanails kihozott egy latex alapú, rózsaszín Peel Off Liquid Nail Tape körömágyvédőt, szerintem nagyon jó kis cucc. :) Mondjuk ár-arány szempontból valószínűleg jobban jönnék ki, ha vennék egy nagy adag folyékony latexet, de már rám száradt egy egész tubus, úgyhogy nem kísérletezgetek. De ez is csak 950-990 Ft körül van, 12 ml-ért, szóval nem annyira vészes. :)

    VálaszTörlés
  6. Ránézésre ugyanilyenem van, másfél hónapja érkezett, a BPS-ről rendeltem. Namármost az összes BPS és ezen az oldalon lévő képpel ellentétben, az enyém átlátszóra(!!!) szárad, és a leheletvékony réteg is könnyen lehúzható (hurrá!)... DE!! Nem tudom mit tévő legyek, mert konkrétan egy hónap után (nem ér röhögni), tök konkrétan kakaszaga van....

    Vajon én mit kaptam?!?! :O :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, lehet a tiéd valamilyen latex alapú, mert az száradhat átlátszóra (plusz az jön le könnyen). Amikor még nem volt kakaszaga (minden figyelmeztetés ellenére nevettem egy picit :D), akkor ammónia szaga volt? Mert ha igen, akkor az tuti latex.
      Valószínűleg megromolhatott, vagy nem tudom, bár ha tényleg latex, akkor sem kellene, hogy ilyen büdösre romoljon.

      Törlés