kedd, március 08, 2016

Bundle Monster | Fesival Collection | Cali Dreamin' gél lakkok + nail art

ENGLISH version

A Bundle Monster egy doboznyi újdonsággal lepett meg nemrég, a doboz az új Festival kollekciójukat tartalmazza, ami gél lakkokból, vizes matricákból, holografikus körömmatricákból és természetesen nyomdalemezekből áll. Mivel rengeteg dolgot fogok megmutatni, ezért két részre bontottam a dogoz tartalmát, ma a géllakkokat és az egyéb körömdíszítő kellékeket, holnap pedig a 10db nyomdalemezből álló szettet fogom megmutatni.
 

 

A Cali Dreamin' névre hallgató géllakk kollekció 6db színből áll. Ezek rendes géllakkok, tehát UV lámpa kell hozzájuk, és hetekig fent maradnak a körmökön.
Géllakkot még sohasem teszteltem/próbáltam, nem is akarom rendszeressé tenni a dolgot, de amikor elküldték a promo képeket, nem tudtam nemet mondani ezeknek a vidám, nyári színeknek. A kezemen nem fogom őket hordani, de mivel a lábujj körmeimet nem szeretem gyakran lakkozni, ezért az egész tavaszt/nyarat ezekben a színekben fogják tölteni a lábujjaim :D 


A swatcholást úgy oldottam meg, hogy a lakkok alá a Miss Sporty lehúzható alapot kentem, csodával határos módon így a Miss Sporty teljesen jól működött, az UV lámpával megkötött géllakkot simán le tudtam "pattintani" a körmeimről fotózás után.
Mint említettem fentebb, nem vagyok túlságosan profi géllakkok terén, nyilván a tartósságát sem tudtam még tesztelni (a Mojave Mixer már 7 napja a lábujjaimon van, de ennyit egy sima lakk is kibír), úgyhogy inkább csak színminták terén tudom segíteni a választást.
Mindegyik lakkból elég volt 2 vékony réteg, jól pigmentáltak, nem csíkozódnak. 1-1 réteget a biztonság kedvéért 2-2 percig hagytam kötni, de szerintem akár 1 perc is elég lehet nekik (legalábbis az 1. rétegnél tuti), de persze ez az UV lámpa teljesítményétől is függ.
A honlap alap és fedőlakkot (mindkettő gél) ajánl hozzájuk, amik szintén beszerezhetőek a Bundle Monstertől, ahogyan különféle LED lámpák is, akár egy praktikus és mobilis "elemlámpa" szerű kivitelben is.
Magát a géllakk szettet ITT találjátok, egyben és külön-külön is megvásárolhatóak a színek.



A Lightweaver egy nem túl neonos középes pink árnyalat. Tudjátok, nem vagyok egy nagy rózsaszínes, úgyhogy ez sem lett a kedvencem.



Az Escape Velocity viszont annál inkább elnyerte a tetszésemet, szépséges menta szín.



A Papaya Whip egy barack szín,egy hangyányival kevésbé pasztell mint a képeimen.



Az Indigo Indio egy enyhén piszkos középkék, ez is nagyon tetszik.



Az Acoustic Asana színét leginkább a görögdinnyéhez tudnám hasonlítani, nem pirosas, de igazán pinknek sem tudom hívni. Ez már jó élénk, de mégsem az igazi szemkiverős neon. 



Az abszolút kedvencem a Mojave Mixer, ami egy erősen zöldes neon sárga, vagy enyhén sárgás neon zöld, kinek hogy tetszik.


Készítettem pár nail artot is a géllakkokra a vizes matricákkal és holomatricákkal, lássuk akkor őket is.


Ez az 5 ívből álló vizes matrica szett ITT található. Csak az egyikkel készítettem manikűrt, egyszerű vizes matricák, inkább a nyomdázásra fordítottam több időt.



A szintén 5 színből  álló holografikus matrica szett pedig ITT vásárolható meg. Érkezett még egy tégely vegyes kő is, ezekkel most nem készítettem manikűrt, nemrég volt már ilyen bejegyzés, ITT nézhetitek meg ha lemaradtatok volna róla.


Hát ez lenne a Bundle Monster új Festival kollekciójának az első része, holnap folytatjuk a nyomdalemezekkel :)

Bundle Monster Social Media:
Website: www.bundlemonster.com
Facebook: www.facebook.com/bundlemonster
Twitter: www.twitter.com/bundlemonster
Pinterest: www.pinterest.com/bundlemonster
Instagram: www.instagram.com/bundlemonster
Google+:  plus.google.com/+bundlemonster808
Youtube:  www.youtube.com/user/bundlemonster


Mi nyerte el innen a tetszéseteket?

3 megjegyzés:

  1. A menta és a pisztácia! *.*

    VálaszTörlés
  2. A dinnyés szín nagyon tetszik, de nálam a géllak felejtős, szeretem kétnaponta váltogatni a lakkokat. Az a barack lakk a mintával nagyon ízléses!

    VálaszTörlés