csütörtök, március 17, 2016

Bolyhos virágok

ENGLISH version

Szinte már nem is emlékszem mikor volt utoljára szabadkezes nail art a blogon, teljesen lefoglal a swatcholás, nyomdatesztelés. Most végre leültem, az alap nude már rajtam volt (Avon Tender), már csak a mintát kellett kitalálni.
Imádom a nude-on a virágmintát, ezúttal teljesen random, tervezés nélkül álltam neki, végül ilyen kis bolyhos jellegű virágokat festettem akril festékkel. Hogy legyen benne egy kis "edgy" vonal, a gyűrűs ujjamra egy pók került, a leveleket pedig arannyal (Mundo de Unas Gold nyomdalakk) festettem meg.


Valahogy nem illett hozzá a fényes finish, ezért lemattítottam, sajnos a fotókon nem jön át, hogy az arany még mattítva is metálos, a különböző fények/kézforgatás hatására szépen látszik a metál finish.
Élőben sokkal jobban tetszik mint így képeken, valahogy most nagyon nem jön át a fotókon a varázsa :D




4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!! (A pókot leszámítva :), azoktól a víz kiver)

    VálaszTörlés
  2. Ismét csodálatosat alkottál! :)
    A pók tényleg ijesztő, de nagyon egyben van a manikűr!

    VálaszTörlés
  3. Hát ez halál édes lett, nekem tetszik a kis pók. :D

    VálaszTörlés