csütörtök, január 14, 2016

Winter Roses

ENGLISH version

Úgy érzem már ezerszer használtam ezt a kis egyszerű, körvonalazott rózsamintámat. Gyakorlatilag ez az egyetlen minta amit kettőnél többször felfestettem a körmeimre. Nem szeretek egy mintát többször használni, hiszen annyi minden van amit még nem próbáltam ki, de ez a rózsaminta valamiért kivétel.
  Nagyon egyszerű, de szép kis minta ez, valószínűleg ez áll a háttérben, és ezért nyúlok mindig ehhez amikor nem tudom, hogy mit fessek a körmeimre.
Már egy jó ideje elterveztem, hogy az ILNP Mountain View és a Clockwork egy manikűrben fog szerepelni, mert a Mountain View-ben lévő bronz és arany pelyhecskék nagyon jól illenek a Clockwork-höz, és végre el is készült a dolog. A fekete körvonal akril festék.
Mást nem is nagyon tudok hozzáfűzni a mai bejegyzéshez, remélem tetszik nektek is ez a manikűr.





4 megjegyzés:

  1. Megunhatatlan a rózsaminta, részemről jöhet minden mennyiségben, nem tudom megunni, mindig szívesen nézegetek rózsás körmöket! :D
    Szép lett és igényes, erre a magas színvonalra mindig rácsodálkozom és példaként áll előttem.

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos! Gyönyörű ez a két szín együtt, kiemelik egymás szépségét.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett! A rózsa nekem is mindig jöhet, élőben, körmön, illatban, bárhogy! Érdekelne, hogyan készítetted: decalként vagy az alapra felfestetted a Clockwork-ot és száradás után kontúroztad? Köszönöm! :))

    VálaszTörlés