hétfő, január 18, 2016

Cupcake Polish | Unicorn kollekció


Ma egy szemkápráztató kollekciót fogok megmutatni a Cupcake Polish jóvoltából. A kollekció az igen találó Unicorn nevet kapta, az öt, extra intenzív holografikus lakk nem is lehetne ennél meseszerűbb. Mind az öt szín erősen tavaszias, ennek ellenére nem esett nehezemre felkenni őket. Kevés dolgot láttam még ennyire holózni, tényleg csak ámultam, már egy pici fény is elég, hogy szivárványba boruljon a körmünk.
A "recept" mindegyik árnyalatnál ugyanaz: színes jelly alap és rengeteg ultra holo glitter. Mivel tényleg nagyon sok a glitter benne, ezért már két (vastagabb) réteg elég volt mindegyikből, ráadásul gyorsan száradnak. Fedőlakk jócskán kell rájuk. Lemosni több mint valószínű, hogy borzalom lenne, de én lehúzható alapot használtam, úgyhogy nekem ezzel nem volt problémám.


Rengeteg kép készült, úgyhogy egy hosszú bejegyzésre számítsatok, bár remélem, hogy akárcsak én, úgy ti is örömmel fogjátok nézegetni őket. 


A Wish hideg tónusú babarózsaszín. A hideg mivoltának hála nagyon tetszett magamon, bár ezt a finisht szerintem bármilyen színben imádnám :D



Egy nagyon szép, szintén hideg tónusú lilát is tartalmaz a kollekció. Ez a "legsötétebb" az öt közül, a jelly alap több pigmentet tartalmaz. Őt is imádom, pedig mostanában nem vagyok oda a lilákért.



A Dream egy babakék lakk, és...hátööö...őt is imádom :D



Na az Imagine az amit mindenki türkiznek fog leírni, de nekem a türkiz nem ilyen :D A türkiz szín számomra kékebb, ez pedig inkább zöldes. Valószínűleg csak az én színelképzelésemmel van a baj. Olyan színe van mint azoknak a zöldes-kék lagúnáknak *-*



A Magic-et kentem fel legelőször, mert imádom a lime zöldet. Nem kellett csalódnom, felkenve is nagyon szép, meleg tónusú lime.


Engem teljesen elkápráztatott ez a kollekció, a Cupcake Polish nagyon ért a holografikus lakkok gyártásához! Nem nagyon tudnék kedvencet választani, de ha muszáj lenne, akkor az Imagine (tengerszín), Magic (lime) és Believe (lila) lenne az.

A kollekció Január 25-én (8PM CST) lesz elérhető a cupcakepolish.com oldalon, és remélhetőleg pl. a Hypnotic Polishnál is hamarosan megvehetőek lesznek (az összes nemzetközi szállító ITT tekinthető meg).
A hivatalos honlapon megint lesz egy olyan akció, hogyha az egész kollekciót megvásároljátok az első 24 órában, akkor $5 kedvezményt kaptok, egyébként $13-ba kerülnek egyenként a lakkok.

További infóért kövessétek be a Cupcake-et:
Instagram   |   Facebook   |   Twitter


8 megjegyzés:

  1. Isteniek!
    Az az érzésem, hogy ezek a kollekció nekem készült, imádom a holo és holo glitterekkel megtaposott körömlakkokat. :)
    Csodásak a képek. :)

    VálaszTörlés
  2. aaaaaztaaaa.... kenegetném minden nap :)

    VálaszTörlés
  3. a lime zöld kivételével mindegyik kiváltja az "azonnal kell" érzést :))

    VálaszTörlés
  4. Fú, hát nekem ez naggggyon nem, egyik sem tetszik. A képek szokásosan minőségiek, de számomra ez túl csillámpónis, nem tudnám komolyan venni magam, ha felkenném. Talán csak a kéket, azzal egy nail art-ot is megnéznék. :)

    VálaszTörlés
  5. Believe - és a neve mindent elmond! Ez még hiányzik a készletemből, de nagyon! Mesések a képeid, ismét. Még jó, hogy a többi nekem is túl csillámpónis, mert kész anyagi csőd lenne ez a kollekció (km... is). :)))

    VálaszTörlés
  6. Szépek, de nem rajtam, sok a csillogás, 10 körmöm meg huhh, ehhez már ékszer sem kell.

    VálaszTörlés