szombat, január 23, 2016

Megint virágos (de legalább nem rózsa :D)

ENGLISH version

Pár napja eszembe jutott, hogy milyen régen használtam utoljára az NCLA Lead Vocals, Me! lakkot, úgyhogy fel is kentem. Fél napig csodáltam, majd úgy gondoltam, hogy festek is rá valamit.
Virágmintát szerettem volna, és hát persze, hogy először rögtön a rózsák jutottak az eszembe, de ezt a kiszámíthatóságomat már én is kezdem unni, ezért valamilyen más virágot találtam ki. Fakó sárga és szürke színben. Csak, hogy minél "edgy"-bb legyen :D


A virágok szokás szerint akril festékkel készültek. Egészen tetszenek, bár lehet, hogy egy harmadik színt is kellett volna még használni (egy nagyon sötétet, vagy épp világosat), hogy még több dimenzió legyen bennük, de nem akartam elrontani, úgyhogy így maradt. Nagyon megtetszett ez a virágforma, úgyhogy lehet új kedvencet avatok és lecserélem az eddigi jól megszokott rózsáimat egy időre :)





Nektek hogy tetszik?

12 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett, nagyon inspiráló! Szeretem, amit az ecseteddel "művelsz"! :D

    VálaszTörlés
  2. Varázslatosan szép manikűr, nem győzöm csodálni! :)

    VálaszTörlés
  3. Ha bárki reklamálna a virágok miatt, ellátom a baját! :P
    Gyönyörű szép, igen, mint mindig! :)

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlenül szép, pontos és preciz, és a virágok is nagyon jól mutatnak - engem a rózsák sem zavartak volna :P

    VálaszTörlés
  5. A zöld kicsit kilóg, megnézném ugyanezt helyett bordóval, de az összképp szokásosan perfekt. :)

    VálaszTörlés
  6. A zöld kicsit kilóg, megnézném ugyanezt helyett bordóval, de az összképp szokásosan perfekt. :)

    VálaszTörlés
  7. Csodálatos!! A színválaszték is nagyon egyedi, imádom!

    VálaszTörlés
  8. Szuper lett! Nekem nem hiányzik a harmadik szín sem! ;)

    VálaszTörlés