péntek, január 08, 2016

El Corazon | Gemstones | Sodalite, Cat's Eye, Emerald, Charoite


 Na hát az egész úgy kezdődött, hogy december elején láttam, hogy a Naillandnél majd kapható lesz az orosz El Corazon márka, amit eddig csak a Hypnotic Polish-tól tudtunk a legegyszerűbben beszerezni. Jó lakkmániáshoz híven neki is láttam whislistet írni, amihez kikerülhetetlen volt az orosz webshop meglátogatása. És mit láttak szemeim? Decemberben ingyenes volt a szállítás...a többit már szerintem kitaláljátok :D
Az ingyenes szállításhoz legalább $30 értékben kellett vásárolni, így "sajnos" sok lakkot kellett összeírnom :D Jól van na, ez volt az egyik karácsonyi ajándékom, úgyhogy igazolva van a dolog...
Egy kicsit írnék a hivatalos orosz webshopról is, mert teljesen jó tapasztalataim vannak, hátha valakinek hasznosak lesznek még a következő információk. Az oldalon nagyon egyszerű a vásárlás, az árak rubelben, dollárban és euróban is oda vannak írva. Minden le van fordítva angolra, így a vásárlási élmény ötös. A szállítás egyébként egységesen 500 rubel (kb. 2000Ft), minden lakk be volt bubifóliázva. Dobozban érkeztek (11db lakkot és egy lakkhígítót rendeltem), de a doboz bele volt téve egy olyan szürke műanyag "borítékba"/zacskóba, nem tudom, hogy ezt vámolási okból tették-e. A számla benne volt a dobozban, de magára a "borítékra" nem az eredeti értéket írták rá ($30 már elvileg áfaköteles lett volna), így nem áfáztatták meg a csomagot szerencsére. Napra pontosan 2 hét alatt érkezett meg a csomag (2 hét-45 napot ír a webshop átlagos szállítási időnek). Nyomkövetési számot is kaptam.

Szépen sorban hozom majd a teszteket a lakkokról. Először azokkal kezdem amik a Naillandnél is elérhetőek (lesznek): a mai 4 Gemstones lakk mellett még rendeltem kettőt a Large Hologram és kettőt a Kaleidoscope Night Dreams kollekcióból. Sajnos pont a Gemstones nem érkezett még meg a Naillandhez (egyedül az Emerald kapható jelenleg), de reménykedjünk, hogy hamarosan megérkezik a szállítmány. Egyébként nekem a Gemstones a kedvenc kollekcióm a márkától, még pár árnyalat ki van nézve.

Na ez után a kimerítő bevezető után lássuk a lakkokat.


423/454 Sodalite     |    2-3 réteg + fedőlakk
A Sodalite egyáltalán nem úgy néz ki, mint a kő/ásvány amiről a nevét kapta, de ettől függetlenül baromi szép. Az alapszín grafit szürke, teljesen semleges tónussal, tehát ha esetleg a képeken egy kis kéket láttok benne, akkor az a valóságban nincs ott :D A szürke egyébként metálos finish, és az extra csilli-villiről a holo pelyhecskék gondoskodnak. Az üvegben egyébként nem voltam tőle túlságosan elragadtatva, de felkenve már nagyon tetszett magamon.


Sajnos mind a négy lakkra elmondható, hogy inkább 3 rétegben fednek, de cserébe legalább gyorsan száradnak. Szépen terülnek, de egy picit nekem folyós az állaguk.






 423/471 Cat's Eye     |    3 réteg + fedőlakk
Na a Cat's Eye nagyon különleges. Ennek is van egy enyhe metálos fénye, plusz ugye a sok-sok holo pehely (több mint pl. a Sodalite-ben, vagy az Emerald-ban). Hideg tónusú, piszkos(szürkés) zöld. Erős zöld shimmer is van benne - valószínűleg ez adja neki az enyhe metálos beütést, illetve az extra dimenziót. Jajj nagyon tetszik ez a szín, imádom az ilyen furi piszkos zöldeket.






423/468 Emerald     |    3 réteg + fedőlakk
Ismét egy zöld, de ez már meleg tónusú mohazöld. Ebben is az erős zöld shimmer miatt metálos finisht kapunk. Ebben van szerintem a legkevesebb holo pehely, de ez egyáltalán nem negatívum, szerintem pont jól néz ki így. Az alapszíne nagyon hasonló a Large Hologram kollekciós Nymph-hez, lesz róluk összehasonlító kép kicsit lejjebb.





És tehát így néz ki a Nymph (gyűrűs ujj) és az Emerald egymás mellett. Ha tudom, hogy ennyire hasonló a színük (a finish nyilván teljesen más) nem vettem volna meg mindkettőt, de az a helyzet, hogy dönteni sem tudnék közülük. Az Emeraldban nagyon szeretem azt az extra mélységet amit a zöld shimmer ad neki, illetve a holo szemcsék mennyisége is kevesebb, így elegánsabb hatást kelt, mint a Nymph, amiben kizárólag holo szemcsék vannak (természetesen a Nymph-ről is lesz poszt hamarosan). Egy percre megfordult a fejemben, hogy felkínálom eladásra az egyiket, de tényleg nem tudok dönteni, így marad mindkettő :D



 423/472 Charoite     |   3/1 réteg + fedőlakk
A Charoite nagyon kis finom, tavaszi lakk. Önmagában (3 réteg) vagy fedőlakként is használható. Átlátszó alapban van millió holo pehely, kék mikropehely és piros/pink nagyon apróra őrölt csillám.
Az összkép távolabbról levendula színű. Egyébként a kék mikropehely annyira mikro, hogy szabadszemmel el sem tudtam dönteni, hogy akkor ez pehely vagy glitter, a macro képeken kellett visszanéznem :D
Először önmagában, 3 rétegben láthatjátok, majd fehérre illetve feketére kenve. Szerintem kéken, lilán, esetleg rózsaszínen is jól mutathat.





Érdekes mód fehérre kenve szinte teljesen eltűnik a piros/pink fénye, feketén viszont annál erőteljesebb.



Én csak ajánlani tudom a márkát, mert nagyon szép, különleges lakkokat gyártanak kedvező áron. A hivatalos weshopban (jelenleg (árfolyamtól függ)) $2,85-ba kerül egy lakk, a Naillandben pedig 1690 Ft-ért árulják őket, ami szerintem még így is nagyon megéri. Remélem, hogy a kollekció összes árnyalata elérhető lesz majd a Naillandnél, mert kinéztem még jó pár színt.


Tetszik valamelyik?
Próbáltátok már a márka lakkjait?

4 megjegyzés:

  1. Pont ezek az árnyalatok nem tetszenek annyira magamon, de az első kettő határozottan különleges, elidőztem a látványon :)

    VálaszTörlés
  2. Az Emerald nagyon szép,a többi annyira nem áll közel hozzám.De szuper ez a márka,vannak különleges lakkjai,és jó,hogy Naillandban is kaphatóak.

    VálaszTörlés
  3. Álomszépek a képeid, mondtam már? :) Elhiszem, hogy nem tudsz dönteni a zöldek között, a Nymph élénkebb, a másiknak meg nagyon különleges finishe van. Ami legjobban elvarázsolt közülük, az a Chaorite fekete alapon, valami istenien mutat!

    VálaszTörlés
  4. Álomszépek a képeid, mondtam már? :) Elhiszem, hogy nem tudsz dönteni a zöldek között, a Nymph élénkebb, a másiknak meg nagyon különleges finishe van. Ami legjobban elvarázsolt közülük, az a Chaorite fekete alapon, valami istenien mutat!

    VálaszTörlés