szombat, január 16, 2016

Köves/kristályos manikűrök


 Ma egy eléggé megosztó dologról lesz szó, mégpedig kis kövekkel/kristályokkal való körömdíszítésről. Alapjáraton nem tetszenek a túl nagy szegecsek, 3D körömdíszek, de mivel jó pár ázsiai (főleg japán) körmös lányt követek Instagramon (akik gyakran használnak pl. ilyen köveket), egyre jobban berögzült az agyamba, hogy márpedig ezt nekem egyszer ki kell próbálnom.
Úgyhogy a Bundle Monster-es tesztcsomagomba egy 12 darabos kőszettet is kértem. Többféle kőfajta érkezik a műanyag dobozkában, átlátszó, rózsás, narancsos, barnás, piros, menta, türkiz, "ametiszt" és ari fehér alapon fekete pöttyös. Kicsit túlsúlyban van a narancsos színvilág, egy fekete vagy sötétkék köveket tartalmazó üvegcse elférhetett volna még a színválasztékban szerintem. Egyébként tetszik mindegyik kőfajta, vannak kisebbek és hatalmas darabok is, utóbbiakat nyilván képtelenség lenne hordhatóvá tenni körmön, de pl. DIY ékszerekhez tökéletesek lehetnek.


Első körben rögtön a türkiz keltette fel az érdeklődésemet, rögtön tudtam, hogy "újrakreálom" egy régebbi és igen kedves nail artomat (EZT). Nyilván az eredeti és e között nincs 100% hasonlóság (nem is ez volt a cél), mert ott a türkizt is szabadkézzel festettem, itt pedig az adott kőformákkal kellett ügyeskedni. Ezüst alapnak most a Cirque Colors Reflektor-t választottam, felragasztgattam Essence körömragasztóval a köveket, majd fekete akril festékkel kialakítottam az "ezüst ékszer" mintákat.
Nagyon tetszett az összkép, annak ellenére, hogy azért elég masszív hatást keltett :D, de pl. a gyűrűs ujjam kifejezetten hordhatóan néz ki, mert nem áll ki túlságosan a kő a köröm felületéből.





Megpróbálkoztam egy japánosabbnak mondható díszítéssel is. Ezekre az a jellemző, hogy találomra vannak felragasztgatva a kövek, illetve gyakran mellékelnek még más dolgokat is - én most arany fóliával és kaviár gyöngyökkel turbóztam fel a manikűrt. Sajnos a kaviár gyöngyökről a fedőlakk hatására elkezdett szépen leolvadni a festék :/
Hát nem tudom, hogy ez a verzió tetszik-e, nyilván ez is zsúfolt így, 1-1 körmön jobb lenne, de ha már "tesztelek" akkor pakoljak fel annyi dolgot a körmömre amennyit csak lehet, nem? :D



Fogok még ezekkel a kövecskékkel kísérletezni, az ametiszt lesz a következő amit ki fogok próbálni. Megpróbálok majd valami hordhatóbb dolgot kigondolni, bár már látom előre, hogy az egész kezemet egy komplett ametiszt gömbbé varázsolom :D

Ha megtetszett valamelyikőtöknek, akkor a bundlemonster.com webshopban ITT találjátok.
Egyébként sok izgi dologgal jövök hamarosan a Bundi jóvoltából, úgyhogy majd érdemes lesz figyelni.

Bundle Monster Social Media:
Website: www.bundlemonster.com
Facebook: www.facebook.com/bundlemonster
Twitter: www.twitter.com/bundlemonster
Pinterest: www.pinterest.com/bundlemonster
Instagram: www.instagram.com/bundlemonster
Google+:  plus.google.com/+bundlemonster808
Youtube:  www.youtube.com/user/bundlemonster


10 megjegyzés:

  1. Aaaaannyira jóóók!!! *-* teljesen oda vagyok értük, sőt talán a mádodik verzió még jobban is tetszik. : )

    VálaszTörlés
  2. Nekem a második nagyon tetszik. Az első is egy csoda, de a második színvilága közelebb áll hozzám.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek lettek! Még nem igazán láttam ilyen típusú manikűrt, de nagyon tetszik ez a díszítési forma.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszenek de nekem inkább az első lopta be magát a szívembe, szép lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Ezeket a köveket újra fel lehet használni körömlakklemosás után?

    VálaszTörlés
  6. Úristen! *.* Ezek valami mesések!

    VálaszTörlés
  7. A legelsőtől lepetéztem *.*

    VálaszTörlés
  8. Én se nagyon szeretem a túl nagy 3D djszeket. Ezeket a köveket pl nem is tenném a körmömre. Viszont nekem a második manikűröd naaagyon-nagyon tetszik! Nem is tűnik sokknak. :)

    VálaszTörlés
  9. imádom őket. :) én nagyon oda vagyok a 3D-s díszítésekért.

    VálaszTörlés
  10. A második csodás, sosem láttam még hasonlót!

    VálaszTörlés