kedd, szeptember 29, 2015

piCture pOlish | Mad Magenta & Unicorn


Egy jó ideje megvan már ez a két lakk, csak eddig nem került rájuk sor. Manikűrben már láthattátok mindkettőt, mégpedig a PP Nail Art Quarterly-re készítettem velük (és a Watermelon-nal) egy virágos nail artot.



A Mad Magenta egy hidegebb tónusú, szuper élénk orchidea, magenta szín. Tudjátok, hogy nem szeretem a rózsaszíneket, de ez (akárcsak a China Glaze That's Shore Bright, aminél a MM egyébként sokkal élénkebb, teltebb szín) teljesen elvarázsolt, nagyon tetszik magamon. Amikor megrendeltem, csak remélni tudtam, hogy olyan lesz mint amilyennek elképzeltem, mert nagyon sokféle swatchot láttam róla. És tényleg nehéz fotózni. Maga a színe is elég bajos, de plusz még az élénksége is teljesen kiakasztja a fényképezőgépet.


Úgy képzeljétek el ezt a színt, hogy ha a lila lakkjaim mellé teszem, akkor egyértelműen rózsaszín, de ha a rózsaszínek mellett húzom végig az üveget, akkor pedig lila :D Szóval ha a szemünket ennyire megtréfálja, akkor gondolhatjátok mit csinál a fényképezőgéppel :D Úgyhogy nem állítom, hogy 100%-ig élethűek a színek, de azért megpróbáltam úgy alakítani a dolgokat, hogy elfogadható legyen.


A minősége hibátlan, két könnyű réteg plusz fedőlakk (mert félmattra szárad) és kész is vagyunk.
Elég nehezen adok ki ennyi pénzt egy sima krém lakkra, de ha ajánlhatok PP krémet, akkor az ez lenne, mert nem csak a minősége nagyszerű, de a színe is különleges, én még nem nagyon láttam ilyesmit más márkánál.






Már amikor megjelent, akkor tudtam, hogy valamikor meg fogom venni a Unicorn-t...ha másért nem, a neve miatt :D Ja, meg azért mert (szerintem) menta, és mind tudjuk, hogy hogy állok a menta lakkokkal... :D Na mondom mik vannak benne: apró matt magenta glitterek (majdnem pont ugyanolyan színűek mint a Mad Magenta), kicsit nagyobb ezüst glitterek és a leghalványabban (SZINTE észrevehetetlenül) holózó szilánkok, amik mellesleg bizonyos fényviszonyok mellett (árnyék) rózsaszínben illetve aranyban irizálnak. Az alapszín szerintem élénk, de mégis egy picit piszkos menta. A lakk megálmodója azt írta róla, hogy türkiz...hát nekem a türkiz az kékes, ez meg határozottan zöld.  


Nekem elég volt 2 közepes/vastag réteg, az első réteg foltos lehet, a glitterek nem terülnek túl egyenletesen, de a második vastagabb réteg mindent korrigál. Fedőlakk viszont nagyon kell rá, akár 2 réteg is, mert issza magába.

Jelenleg mindkét lakk elérhető a Naillandnél: Mad Magenta | Unicorn






Hogy tetszenek ezek a lakkok?

3 megjegyzés:

  1. Az Unicorn nekem csak üvegben tetszik, ha nagyobbak lennének a magenta glitterek, jobban bejönnének. A Mad magenta viszont fantasztikus szín, most ősszel nagyon szeretem a lilát. Vagy lilásrózsaszínt :)

    VálaszTörlés
  2. Idáig nem voltam benne teljesen biztos, de a képeidet nézegetve a unicorn most már kell, ez tuti! *.*
    A lemosása mennyire katasztrófa?

    VálaszTörlés
  3. A Unicorn isteni és nem csak a neve miatt az már egyszer biztos! :D De a MM is szuper, nagyon vad :)

    VálaszTörlés