szombat, szeptember 26, 2015

31DC2015 | inspired by a song, movie, book


Ezt a három témát érzem a kihíváson belül a legszemélyesebbnek és talán a legnehezebben kivitelezhetőnek is. Ráadásul az én zenei/film/könyv ízlésem nem a legtipikusabb, úgyhogy a mai - újfent megkésett - összeállítás alanyait talán csak kevesek fogják ismerni.



22. nap: zene által inspirálva
Az egyik kedvenc zenekaromtól, a The Black Keys-től választottam számot, mégpedig a Little Black Submarine-t. A körmeimet viszont a videóklipp inspirálta, nem pedig közvetlenül a zene/dalszöveg. A nail art akril festékkel, glitteres lakkal, illetve színtelen lakkba kevert csillámporral készült.
ITT meghallgathatjátok a dalt.




 23. nap: film által inspirálva
Nagyon nehezen tudnék kedvenc filmet választani, már csak azért is, mert lehetetlenség összehasonlítani különböző műfajokat, de ha a vígjáték kategóriából kellene megneveznem valamit, akkor az biztos, hogy az egyik Simon Pegg/Nick Frost film lenne. Jelen esetben a Hot Fuzz (magyarul talán Vaskabátok...passz...angolul nézek mindent). Nem szeretnék belemélyedni, hogy mit miért festettem a körmömre, mert abból könnyen kisregény kerekedne, inkább azt javaslom, hogy ha még nem láttátok, akkor nézzétek meg a filmet :) Bár előre szólok, hogy azért a brit humor érződik rajta, és tudom, hogy az nem fekszik mindenkinek.
A mutató ujjamon amúgy az egy kéz, ami egy pisztolyt tart...hát igen, elég fogyatékosra sikeredett :DD



24. nap: könyv által inspirálva
Rögtön a Dan Wells "John Cleaver szériája" (Nem vagyok sorozatgyilkos, Szörnyeteg Úr, Nem akarlak megölni) ugrott be, mert ez a "trilógia" volt a legemlékezetesebb és legizgalmasabb amit az utóbbi években olvastam. Inspirációs képek után kutatva örömmel olvastam, hogy a trilógia bővül egy 4. könyvvel is, illetve jövőre film is készül az első kötetből, amit egyébként nem csodálok, mert olvasás közben teljesen az az érzésem volt, mintha egy film peregne le előttem, annyira jól össze van rakva az egész. Tény, hogy a könyveket inkább csak a horror kedvelőinek ajánlanám (bár nincs benne túl sok véres jelent, inkább pszichológiailag erős), de aki csak egy kicsit is szereti a műfajt az próbálkozzon meg vele, mert nagyon jól meg van írva, (sajnos) elég rövid, és egyáltalán nem sablonos. 


Melyik tetszik a legjobban?

6 megjegyzés:

  1. A Hot Fuzz és a Black Keys mellett már emeltem szót az előző posztodnál, az én ízlésemet a harmadik manival is eltaláltad, témát és kivitelezést tekintve is. Az előtt pedig le a kalappal, hogy minden freehand, az elismerés mellett a tisztelet is jár, jó nagy kalappal. Röviden szólva baromi állat ez a kör (is). :)

    VálaszTörlés
  2. Csúcs szuper lett mind három. Bár teljesen mindegy mit nézek tőled, mindig csak ámulok mennyire tudsz!! : ))

    VálaszTörlés
  3. Ugyan egyik sem az én ízlésem, de a manik csodaszép kis festmények lettek!!

    VálaszTörlés
  4. A The Black Keys a kedvenc zenekarom!!! Az összes számukat ismerem, imádom, fejből tudom. Nagyon tetszik az összes manikűr! Most méginkább Te vagy a kedvenc nailart bloggerem :D

    VálaszTörlés
  5. Habár színvilágukat tekintve egyik sem az én világom, de maguk a képek mesterművek :)

    VálaszTörlés