kedd, szeptember 08, 2015

Femme Fatale Cosmetics | Art Of Witchcraft, In His House He Waits Dreaming, Moonlight Statues


Őrült módjára figyeltem, hogy mikor lesz megint Femme Fatale Cosmetics készletfeltöltés a Color4Nails-nél, mert kezdek egyre jobban belehabarodni a márkába. Le is csaptam 3 szépséges színre, amiket már hetekkel előre (nagy nehézségek árán) kiválasztottam. Ha tehetném az összes árnyalatot megvásárolnám a márkától, de jelenleg csak ezekre volt keret.
A márkától már a Mirror, Mirror On The Wall...-t próbáltam, és ebben a bejegyzésben a Color4Nails webshopról is leírtam az azóta is töretlen szeretetemet (mostanában sok új márkát elkezdtek forgalmazni, érdemes benézni hozzájuk). A Femme Fatale lakkok nagyon gyorsan elfogynak (így már ezek a színek sem érhetőek el), így érdemes bevárni a restockot. Elegáns fekete/fehér dobozban érkeznek (erről a Mirror, Mirror-nál készítettem is képet), lapított de nem túl széles ecsetük van és 9ml lakk van a szép kis üvegcsében.
A márka lakkjairól pedig gyorsan még annyit, hogy szerintem jelenleg ők gyártják a legkülönlegesebb, legmeghökkentőbb, "badass", "edgy" (bocsi, csak angolul tudom magam kifejezni :D) lakkokat, ezek egyáltalán nem aranyosak vagy cukik, nem valóak mindenkinek, de én pont ezért imádom és pont ezért akarom az ÖSSZESET!
Ennyi elég is lesz bevezetőnek, lássuk miket rendeltem.


Art Of Witchcraft (2 réteg + fedőlakk)
A lakk alapja teal jelly, és ebben van millió kis hexagon ezüst holo glitter, illetve ugyanilyen méretű de nem holo magenta glitter. Ezen kívül van benne még magenta shimmer, valami csodás elegyet alkotnak ezek <3 Két réteg teljesen elég volt, mivel nagyon sok glitter van benne ezért szuperül fed. Viszont ez enyhén textúrált felületet eredményez, ezért ne sajnáljátok a fedőlakkot. Átlagos idő alatt szárad.







In His House He Waits Dreaming (2-3 réteg + fedőlakk)
Ne örüljetek, nem egy csodás teal lakk ez, bár szerintem csodásnak csodás. BARNA jelly az alapja (tehát mégegyszer: barna) ami egyébként egy picit melegebb tónusú mint amire a swatchok alapján következtettem. Apró teal hexagon holo glitterek és középzöld shimmer van benne. Valóban nem egy mindennapi színpáros, magam is meglepődtem, hogy egyáltalán tetszik a barna miatt, de egyszerűen annyira egyedi és hihetetlen, hogy AKARTAM és kész :D Sokkal kevesebb glitter van benne mint az Art Of Witchcraft-ban, ezért nem árt neki a 3 réteg, de nem lesz vastag a végeredmény, mert nagyon aprók a glitterek. Erre is kell fedőlakk a glitteres textúráltság miatt.
Még azt leírnám gyorsan, hogy a Femme Fatale lakkokban nem csak üvegdísznek van benne a finomra őrölt csillám (shimmer), hanem valóban látszik a körmökön (még ha a képeken ezt nem is tudtam 100%-osan megörökíteni). Ebben is nagyon szépen megcsillan a középzöld shimmer, bármilyen fényviszonyról is legyen szó. 








Moonlight Statues (2-3 réteg + fedőlakk)
Ezt a lakkot is egy picit másmilyennek (hidegebb lilának) gondoltam a swatchok alapján. Azonban az alapját én inkább egy piszkos, mályvás, szilvás rózsaszín jellynek mondanám. Van benne kisebb-nagyobb ezüst hexagon holo glitter és kisebb teal hexagon holo glitter, ezeken kívül pedig élénk (és jól látható) smaragdzöld shimmer is. A 2-3 réteget most úgy értsétek, hogy 2 réteg után még itt-ott visszamentem az ecsettel, hogy mindenhol egységesen legyen glitter.






Nem tudok kedvencet választani, mindhármat más okból, de egységesen szeretem és csodálom. Azt még azért megjegyzem, hogy élőben mindegyik sokkal szebb, csillogóbb, holósabb. A márka legújabb kollekciója a Mad Tea-Party, amiből 2 szín mindenképpen kell, no meg persze az előbbi kollekciókból is van bőven kívánságlistás.

Nektek melyik a kedvenc (ha egyáltalán tetszik valamelyik :D)?
Ismeritek a márkát?

6 megjegyzés:

  1. Az utolsó kettő nagyon tetszik.
    Ez lesz a következő márka amit kipróbálok :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt a márkát! Még egy lakkjuk sincs meg, mert azért ennél az árkategóriánál sokkal jobban meggondolom, hogy mit veszek meg, de az összes lakkjuk annyira egyedi és különleges, hogy kb. az összes lakkjuk fent van a kívánság listámon, mint Neked! :)
    Nagyon szépek lettek a képek, jövő hónapban tervben van egy rendelés, ahhoz mindenképp nagy segítség lesz ez a poszt. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek és nagyon ütősek, de számomra csak üvegben. Komolyan mondom a polcon dísznek csodálatosan mutatnának, de nekem körmökön olyan semmilyenek, nem elég ütősek, erőtlenek. :/

    VálaszTörlés
  4. Az első és utolsó tényleg nagyon szép, na de a barna...hát ebbe tényleg bele kell szeretni, hogy valaki hordja, nekem egyelőre bizarr. Lesz rá minta, vagy magukban hordod őket? Főleg a lila nagyon szép önmagában is.

    VálaszTörlés
  5. Az utolsó! Nálam találat a 100-as körbe! A másik kettő szerencsére nem az én világom, de teljesen értem, hogy Téged miért lelkesítettek fel ezek a lakkok ennyire. :))

    VálaszTörlés
  6. Az utolsó! Nálam találat a 100-as körbe! A másik kettő szerencsére nem az én világom, de teljesen értem, hogy Téged miért lelkesítettek fel ezek a lakkok ennyire. :))

    VálaszTörlés