kedd, szeptember 01, 2015

Colors by Llarowe | Fall 2015 collection


A Colors by Llarowe márka jóvoltából tesztelhettem az őszi kollekciót (és külön köszi Edina ^^), ami nemes egyszerűséggel a Fall 2015 névre hallgat és összesen 10 db lakkból áll. A lakkok mindegyike kisebb-nagyobb mértékben holografikus, de ezen kívül a többségük még shimmer-rel, apró mikro pelyhekkel is meg lett szórva, így akkor sem unalmas, fakó a körmünk ha nincsen napsütés (ami azért valljuk be, ősszel/télen gyakran előfordul :D).
Az általános véleményem a kollekcióról teljesen pozitív, szerintem mindenki talál benne legalább egyet ami tetszik, hiszen van itt minden, a nőcis vörösöktől kezdve a játékos magentán át a kékekig/zöldekig. A lakkok nagyon jól pigmentáltak, van olyan is ami TÖKÉLETESEN fed 1 rétegben is (így - bár nem teszteltem, de - nyomdázáshoz is ideális lehet), de a maximum rétegszám is kimerül a kettő könnyed rétegben. Fedőlakkot mindegyik igényel, mert félmattra száradnak. Nekem ezek az első lakkjaim a márkától, de be is szippantottak rendesen, fantasztikus a minőségük. 
Több kollázst is készítettem, hogy ne legyen annyira sok kép, de még így is 50+ képet tartalmaz a bejegyzés, úgyhogy nagy levegő, görgető ujj ellazítása, és kezdjük :D


The Fallen: 2 réteg + fedőlakk
Ez az egyik kedvencem a kollekcióból, érthető módon azért mert pelyhek vannak benne :) A lakk alapja szerintem egy piszkos, mályvás rózsaszín holoval, és ebben úszkálnak a narancsos/vöröses pelyhek, illetve a honlap leírása szerint még bronz/vörös shimmer is van benne. Ha süt a nap akkor a holo látszik, árnyékban pedig a pelyheké a terep. A holo effektet egyébként közepesnek mondanám. Nem színezte el sem a körmöm sem pedig a bőröm lemosáskor.







Last Harvest: 2 réteg + fedőlakk
A Last Harvest egy nagyon szép középzöld lineár holo. Inkább meleg tónusúnak mondanám, de nem túlzottan meleg. Ebben nincsen semmilyen plusz csillám. A holo effektet erős közepesnek mondanám. Nem színezte el sem a körmöm sem pedig a bőröm lemosáskor.








Mocha Grande: 2 réteg + fedőlakk
Amikor megtudtam, hogy barna is lesz a kollekcióban kicsit megijedtem, mert nem szeretem a barnát, de azt kell mondjam, hogy eléggé kikerekedett a szemem amikor kiálltam vele a napra. HIHETETLENÜL tud holózni. Ezen kívül még réz/arany mikropelyhek is vannak benne. Nem állítom, hogy a kedvencem lett, de határozottan közelebb áll a szívemhez. Sajnos a körmöm egy picit elszínezte halvány barnásra (a bőrt nem), alaplakk ellenére.








Rare Orchid: 1-2 réteg + fedőlakk
Magenta/orchidea színű gyönyörűség. Az alap hideg tónusú, de van neki egy nagyon szép belső ragyogása, ami viszont egy picit narancsos, ez a holo mikropelyhek miatt van. A holo effekt gyenge, de mégis annyira csodálatos. Nagyon jól, már egy rétegben is fed. A képeken kettőt használtam, de gyakorlatilag feleslegesen. Nagyon minimálisan elszínezi a körmöt és a bőrt.






Rain: 2 réteg + fedőlakk
Csodás, élénk királykék. Ugyanaz a finish, mint a Rare Orchid, tehát holo mikropelyhek, gyenge holo effekt, de csodás belső ragyogás. Szintén nagyon jól fed, de itt is két réteget használtam. Sajnos ez is minimálisan elszínezte a körmöm és a bőröm is. Egy kis bőrradírral le tudtam szedni, tehát tényleg nem egy hupikék törpikék effektus :D







She's My Cherry Pie: 2 réteg + fedőlakk
Mély szilva szín intenzív pink/vörös/bronzos csillámmal. Ez is nagy kedvencem lett, igazi őszi árnyalat. A holo effektje erős. Nem színezte el sem a körmöm sem pedig a bőröm.







Lake of the Pines: 1 réteg + fedőlakk
Sötét fenyőzöld, leheletnyi kék tónussal. Van olyan fényviszony amikor teal-nek látom. Ennél nem volt kérdéses, hogy kenjek-e rá második réteget, mert annyira tökéletesen fedett 1 rétegben is. A holo effekt közepes. Nem színezte el sem a körmöm sem pedig a bőröm.






Wine & Roses: 2 réteg + fedőlakk
Vörös lineár holo enyhe pink tónussal. A holo effekt erős, de nem annyira mint pl. a Mocha Grande-é. Nem színezte el sem a körmöm sem pedig a bőröm.






Memories of You: 2 réteg + fedőlakk
Ez a lakk nagyon különlegesnek mutatkozott az üvegben, sajnos a körmömön már csak egy sima ezüst/szürke. Ugyanolyan a finishe mint a Rain-nek és a Rare Orchid-nak, de ebben van pink/vörös mikrocsillám is. Sajnos ez csak nagyon kevés fényviszony ill. dőlésszög mellett látható. Nekem mondjuk így "sima" ezüstként is tetszik, nail arthoz is kiváló alap lesz.





Aubergine Dreams: 2 réteg + fedőlakk
Szépséges mély padlizsán lila, pink mikrocsillámmal. Intenzív lineár holo, akárcsak a Mocha Grande. Nem fogta be sem a körmöm sem pedig a bőröm.






A lakkok már elérhetőek a Naillandnél, illetve a Hypnotic Polishnál és a Rainbow Connection-nél.
A llarowe.com honlapon pedig szeptember 15-től lesznek előrendelhetőek.

Nektek melyik a kedvenc?


20 megjegyzés:

  1. A sweet cherry pie valami fantasztikusan überszuper szép !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jól eltalálták, az egyik kedvencem :)

      Törlés
  2. Nekem csak a képeid tetszenek, a lakkok már annyira nem nyújtanak újdonságot nekem. Ettől még mind nagyon szép, de nem érzem, hogy "mindjárt meghalok egy-két árnyalatért" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, akinek sok lakkja van annak nem biztos, hogy túl nagy meglepetést okoznak ezek a lakkok, de azért szerintem a The Fallen és a Cherry Pie azért elég különleges :)

      Törlés
  3. De örülök, hogy kaptál egy ilyen fantasztikus lehetősége, nagyon megérdemled. :-D
    Az én kedvenceim a The Fallen, Rare Orchid és a Wine & Roses.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh köszi Ági, én is nagyon örültem a lehetőségnek :)))

      Törlés
  4. A Cherry Pie és az Aubergine nagyon különleges. De képeid, hát woooow!!! :)))
    Tényleg annyira szép kollekciók születtek idén, hogy az ember csak kapkodja a fejét. Most kéne egy lottó ötös és akkor jól bevásárolnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajaj, lottó ötös az mindig jöhetne mert sajnos a régebbi kollekciókból is bőven akad kívánságlistás :D Az ILNP is hát...nem győzök szelektálni hogy mit rendeljek elő meg mit ne :D

      Törlés
  5. A Wine & Roses a kedvencem, tegnap meg is vettem, de kevés kivételtől eltekintve az összes tetszik :) Szuper bejegyzés!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű színek, nagyon szeretem a CbL lakkokat, így biztosan ebből a kollekcióból is veszek 2-3 színt, azt lesz nehéz eldönteni, h melyeket válasszam....:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ezek voltak az első CbL lakkjaim, de hát tényleg lenyűgöztek, nem is értem miért nem vettem eddig tőlük :D

      Törlés
  7. Mennyi lakk :) A Rare Orchid és a Wine & Roses gyönyörű színek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rare Orchid nekem is nagyon tetszik, pedig alapjáraton nem vagyok egy rózsaszínes...mondjuk ez inkább magenta, azt meg mostanában kezdem nagyon megszeretni :)

      Törlés
  8. Fantasztikus bejegyzés lett! Az én kedvencem az Aubergine Dreams és a Lake of the Pines, bár ezzel a fenyőzöld leírással most eléggé elbizonytalanítottál... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom, nekem ilyen a fenyőzöld :D Meg a hivatalos leírásban is így van megnevezve a szín. @de_briz készített egy kollázst ahol betett egy fenyőágat is, na én is ilyesmire gondolok ha a fenyőzöld színről van szó. De tulajdonképpen egy nagyon sötét méregzöldnek is lehet mondani, kék beütéssel :D Vagy majdnem teal-nek, úgyhogy ne bizonytalanodj el, nagyon szép, szerintem tetszene neked :)

      Törlés
  9. Annyira gyönyörűségesek még mindíg! *.*

    VálaszTörlés
  10. Az Aubergine Dreams lett az abszolút kedvencem, de a Mocha Grande-t is elfogadnám :P Kicsit furi amúgy az utóbbi iránt érzett vonzódásom, mert nem igazán kedvelem a barna lakkokat, de annyira brutál benne a holo, hogy ősszel tuti sokat viselném :)

    VálaszTörlés
  11. Huh, nem kevés idő lehetett elkészíteni ezt a bejegyzést! :D Szépek a lakkok, legjobban a Rare Orchid, a Rain és a Lake of the Pine tetszik :)

    VálaszTörlés