hétfő, szeptember 07, 2015

31DC2015 | Green, Blue, Violet, Black & White


Itt jön a második adag a 31 napos kihívásból. A zöld, kék, lila illetve a fekete/fehér napok manikűrjeit mutatom meg. Legközelebb csütörtökön jövök összefoglalóval :)
(Szokás szerint minden szabadkézzel, akril festékkel készült.)



4. nap: zöld
Nagyon szeretem a különböző kristályokat, köveket, ásványokat, így amikor a zöld színre került a sor eldöntöttem, hogy valami ilyesmit szeretnék festeni. A dioptázra esett a választásom, a felső képen látható hogyan néz ki egy ilyen kő. Mivel legtöbbször fehér/áttetsző kristályon láttam "megtelepedve" ezért úgy gondoltam, hogy ezt is beépítem a manikűrbe. A dioptáz a köröm szélére került, a köröm belsejébe pedig a Lovely fehér homoklakkját kentem (fehér alapra), amitől textúrált finisht kapott az a rész (ez leginkább a következő képen látszik). Úgy vettem észre, hogy sokaknak tetszett ez a mani Instán, hiszen rekord mennyiségű (több mint 1200) szívecskét kaptam rá ^^  




5. nap: kék
Volt egy kis huzavona ezzel a manikűrrel kapcsolatban, mert vagy ide a kék témához vagy pedig az állatmintához szerettem volna, de végül újabb kék ötlet híján az 5. napon osztottam meg. A sárkány szeméhez EZT a képet használtam segítségül, a többi körmöm mintáját pedig ehhez a mintához illően, de saját kútfőből alakítottam ki. Alapnak a képen látható régi Catrice-t használtam, de gyakorlatilag az egész lakkot eltakarja a rá került kétféle kék, fehér és fekete akril festék. Eléggé meg vagyok elégedve ezzel a manikűrrel, az egyik kedvencem lett amit valaha is felpingáltam a körmeimre. 





6. nap: lila
Mert ha már ennyire belejöttem a kristályok festésébe, akkor miért ne legyen még egy mani ebben a témában? Nem ez az első ametiszt amit a körmeimre festettem (szóban forgó mani ITT), de most megpróbáltam kicsit másfelé kanyarodni, ékszeresebbre venni a figurát. Ezért is van néhol arany fólia felapplikálva. A középső ujjamra tört kagylót szórtam, és arany "szilánkokkal" vettem körbe a kagylókat.




7. nap: fekete-fehér
Avagy fekete-szürke :D Akartam még fehér mintát is azokba a pillangókba, de aztán féltem, hogy csak elrontanám, úgyhogy így maradt. A többi manikűrhöz képest nem egy nagy durranás. Alapnak a Sally Hansen Ion került, arra egy réteg FUN Queen, majd akril festékkel a pillangók.



8 megjegyzés:

  1. Nagyon durva!! Az összes a kedvencem!

    VálaszTörlés
  2. Megértem azt a sok szívecskét :) Egyébként mindegyik manikűröd (ismét) fantasztikus lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Hihetetlenül ügyes vagy! De az a zöld... csodaszép.

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusak a manikűrjeid! De hogy ezt hogy bírod idővel, türelemmel napi szinten ilyen csodákat készíteni? Csodállak érte! :))

    VálaszTörlés
  5. Úristen Lexa, imádom az elsőt! De a kék is valami mesés! És persze a lila is meg a fekete-fehér is szépséges :)

    VálaszTörlés
  6. Tejóég, hogy lehetséges ilyen tökéletesen kézzel rajzolni,hihetetlen. Nagyon ügyes vagy. Én is imádom a kristályokat, a lila a kedvencem:))

    VálaszTörlés