kedd, szeptember 22, 2015

31DC2015 | Half moons, galaxies, watermarble, inspired by a color


Hmm..megint megcsúsztam a posztolással, de igyekszem gatyába rázni magam csütörtökig!
Lássuk a mai válogatást: indiános félholdas, ufós űrsétálós, életem első normális watermarble-ja és fura zöldek <3



18. nap: félholdak
Teljesen véletlenül sikerült ennyire Pocahontasosra. A középső ujjam mintája viszont így utólag már nem tetszik :/ A színeket viszont imádom együtt <3 Ja és mellesleg le kellett vágnom a tollakból, mert kb. fél centivel hosszabbak voltak mint a körmöm :DD




19.nap: galaxis
Tavaly is egy földönkívülis galaxy manit készítettem, de akkor a kis zöld lény csak az egyik körmöm sarkából figyelt, ezúttal űrhajót is adtam alá, illetve egy játszópajtást festettem mellé. Hmm...ebből még egy történet fog kikerekedni a végén :D 





20.nap: watermarble
A technika ami mindig romba dönt, éppen ezért magamtól soha sem kezdek bele...most viszont sikerült három olyan lakkot kiválasztanom, amik elég jól beadták a derekukat ennek a viszontagságos körömdíszítési technikának, így -bár nem első próbálkozásra- de sikerült egy olyan manikűrt alkotni, ami az eddigi (összesen kb. 4-5) próbálkozásaim közül a legjobban sikerült. Bár hozzá kell tennem, hogy kicsit csaltam, ugyanis nem nyomtam bele az ujjam a kész mintázatba, hanem megvártam amíg megszárad a víz felszínén, majd matricaként helyeztem fel a körmömre, így elég volt 2 db elfogadható mintázatot készítenem, felvagdosva pont ráfért a 4 körmömre.  




21. nap: szín által inspirálva
Ilyenkor ősszel nagyon szeretem ezeket a furi szürkés/barnás zöldeket, így erre a színcsaládra esett a választásom. Nekem ezek a színek mindig olyan elegánsan hatnak (mármint ha csak egyszínűre van festve a köröm), nem tudom miért, de ugyanezt a hatást kelti a többi szürkés árnyalat (szürkés kék, szürkés lila, stb.) vagy a taupe is...tudom, furi vagyok :D Egy egyszerű mintát szerettem volna velük kreálni, ezért vékonyabb-vastagabb hullámokat festettem velük, illetve apró bronz vonalkákkal is érdekesebbé tettem az összképet. A végeredmény olyan mint egy modern terepminta vagy mint egy domborzati térkép :D Nekem nagyon tetszik :)




Melyik tetszik a legjobban a mai összefoglalóból?

4 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, az eddigi posztolt csoportok közül ez a mostani a kedvencem. Egyszerűen imádom minden darabját! :)

    VálaszTörlés
  2. Erős kör, de a kövezkezőt a Black Keys, de főleg Edgar Wright miatt még jobban csípem. :)

    VálaszTörlés
  3. Nem lehet választani :) Mindegyik másért csodás! Az elsőnek a színei és a mintája tetszik, a második vicces, a harmadikra úgy gondolom, nekem is meg kellene csinálnom már végre, mert gyönyörű, az utolsó meg egyszerűen szép, harmonikusak a színek együtt.

    VálaszTörlés
  4. Nekem most legjobban a water marble tetszik, csodás lett! :) De a többi is szuper :)

    VálaszTörlés