hétfő, szeptember 28, 2015

31DC2015 | inspired by fashion, pattern, artwork


Julien Macdonald, chevron és Banksy street art <3



25. nap: divat által inspirálva
Végignyálaztam a 2016-os tavaszi-nyári kollekciókat, és végül Julie Macdonald mellett döntöttem. Az egész kollekció nagyon tetszik, bár nekem inkább őszi-téli hangvételű, ami jelen esetben még jól is jött, mert nagyon nem esett volna jól vidám, élénk színeket használni :D A képen látható ruha volt az inspirációm, a kollekciót ITT nagy méretben megnézhetitek. Instára töltöttem fel egy munka közbeni képet is (ITT), akkor úgy éreztem, hogy soha sem leszek kész a mintával :D 



26. nap: minta által inspirálva
Egy egyszerű mintát szerettem volna választani, amit aztán egy picit felturbózok, ezért a chevron mellett döntöttem, amit egyébként nagyon ritkán használok, nem tudom miért...
A tippem az lenne, hogy nem igazán tudom szép szabályosra, szimmetrikusra megfesteni :D A mutató ujjamat 3x csináltam meg, és még így sem lett szép. Távolabbról egyébként nagyon tetszett, de közelről sajnos minden ferde vonal, szálka látszik :/
Alapnak az ILNP Shoreline-t használtam.
(Ui: már majd megveszek, hogy megérkezzen a Naillandbe az ILNP előrendelésem, küldöm a pozitív energiát a vámosoknak <3)



27. nap: művészeti alkotás által inspirálva
Szerintem a street art igenis ide sorolandó (persze nem az ákombákom, értelmetlen graffiti-k), ezért egy Banksy által készítettet választottam. Ez gyakorlatilag én is lehetnék takarítás közben :D Mert amit nem látunk, az ott sincs :D


Melyik tetszik a legjobban?

5 megjegyzés:

  1. Az utolsó nagyon vicces, de nekem a chevron a kedvencem, imádom a cikkcakkmintát. Szerintem azért nem használod gyakrabban, mert egyszerűbb, mint amiket alkotni szoktál :)

    VálaszTörlés
  2. Én a chevron manidat imádtam! Pont azért, mert nem olyan baromi tökéletes, mint a nyomdázottak, viszont abszolút szimmetrikus - legalábbis az én szemmel az. Bárcsak lenne mostanában türelmem ilyen manit készíteni!

    VálaszTörlés
  3. Szépek lettek, legjobban most a 2. tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Impressive manicures! The green one is my favourite!

    VálaszTörlés
  5. Az első tetszik a legjobban, gyönyörű! :)

    VálaszTörlés