péntek, augusztus 09, 2013

Spotted


Egy remek kis videót láttam a spotted technikáról ITT. Pluszba pedig kapunk egy olyan jó kis trükköt, ami nagyban megkönnyíti a takarítási munkálatokat pl. a water marble technikánál is akár. A leányzó a celluxozás helyett gyorsan körbekeni az ujjait vazelinnel, amit - a rátapadt lakkal együtt- nagyon könnyen el tud távolítani egy fültisztító pálcikával. Nekem nem volt otthon vazelin, de kipróbáltam kókuszolajjal, napraforgó olajjal és az egyik nem használt ajakápolómmal is és mindhárom szuperül működött. Az ajakápolós módszer tetszik a legjobban, egyik ujjad sem lesz olajos, nagyon egyszerű használni. Egészen pontosan tudsz vele dolgozni, így tényleg csak minimálisan kell használni a körömlakklemosót.
A spotted-hez én parfümöt használtam, de elvileg bármilyen alkohol tartalmú spray megteszi. Lehet játszadozni, hogy milyen közelről fújkálunk illetve hányszor és aszerint alakul a minta is.



Fekete helyett először fehérrel akartam dolgozni, de a fehér lakkom sajnos nem akart együttműködni, úgyhogy elő kellett venni a fekete lakkot. Ősszel tuti sok ilyen körmöt fogok csinálni, különböző alapokkal mert nagyon jó kis őszi körmöket lehet belőle rittyenteni :)
Tetszik? Próbáltátok már a spotted technikát?


6 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik :))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. hű ez nagyon lett. :)
    én még nem próbáltam, de már régóta tervben van. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó ez a móka.én is próbálkoztam vele,de nekem nem igazán jött össze :D
    viszont ma már inkább az opi lakkját használom-hurráhurrá- :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez eszméletlen jó lett! Már régóta szemezek ezzel a technikával, de eddig a Tiéd lett a legjobb azok közül, amiket láttam. =)

    VálaszTörlés
  5. De vidám:) És a fekete miatt mégis hordható ősszel és télen is!

    VálaszTörlés
  6. Manna, Ági, Thimmyke: Nem mindig jött össze nekem sem a minta, különböző parfümökkel teszteltem, a fújás dőlésszöge is számít és az is milyen távolról fújjuk. Plusz körömlakkfüggő...De érdemes vele kísérletezni :)
    Petronella: Bizony, így őszre tervben van még ez a technika, csak más alappal.

    VálaszTörlés