szerda, augusztus 21, 2013

Purple Holo


Hát, nem nagyon szeretem a holo lakkokat. Vagyis pontosítok. Azt nem szeretem, hogy csak napfényben gyönyörűek. Még tavaly vettem egyet, a Color Club Fashion Addict-jét. Akkor nyáron kb 2x használtam...de pár napja megint a gondolataimba férkőzött. Még mielőtt magát a holo lakkot megkerestem volna elkezdtem válogatni hozzá a lakkokat a díszítéshez és tökre nem hozzá illő lakkokat nézegettem, mert már a holo lakk színét is elfelejtettem :D Azt hittem, hogy sima mezei ezüstös holo, de mint kiderült lilás :D Hát szóval feltúrtam megint a lakkos dobozaimat és 2 lila lakknál döntöttem ha már ennyire benéztem a dolgot. A gyűrűsujjam mintáját celluxal oldottam meg, a többit pontozóval és szabadkézzel. A minta nagyon tetszik, ilyen szabadkezes háromszöget tuti csinálok még.
Felhasznált lakkok:
Color Club - Fashion Addict, Lovely - Retro Style Trend Edition Nr. 1, Orly - Dance 'til Dawn
(Már nagyon kéne csinálni egy Orly tesztet...)


Árnyékban, holo hatás nélkül :(

Napfényben bezzeg virít ezerrel...:D

Ti hogy álltok a holo lakkokkal?


8 megjegyzés:

  1. nagyon szép mani lett!! gyönyörű ez a holo lakk!!!

    VálaszTörlés
  2. Épp tegnap érkezett egy bornprettystore rendelésem, abban volt egy világoslila holo lakk. Igazából alig van fedése, kellett volna vagy 5-6 réteg... ezért inkább alá kentem egy normális lilát alapnak.

    Nekem is az az egyetlen szívfájdalmam hogy csak "díszvilágításban" adja magát rendesen... de így is szeretem.

    Jók a háromszögeid! :)

    VálaszTörlés
  3. Apropó, hátha érdekel valakit: találtam tegnap egy holo lakkos nyereményjátékot youtub-on.
    Nemzetközi a játék és holo lakk készletet lehet nyerni :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szupi lett! Isteni ez a holo lakk!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon vágyom egy igazi holo lakkra, de valahogy mindig lebeszélem magam pont azért, mert csak a napfényben csillognak. Nagyon szép, a lilát nem igazán viselem el magamon, de ezzel megbarátkoznék :D

    www.cserkomuffin.blogspot.huc

    VálaszTörlés
  6. A gyűrűsujjad a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
  7. tök jó lett ez a mani. én nem igazán vagyok oda a holo lakkokért, de ennek nagyon cuki színe van. *-*

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen mindenkitől a hozzászólást :)

    VálaszTörlés