szombat, augusztus 31, 2013

Goodbye Summer


Holnaptól hivatalosan is elkezdődik az ősz. Legalábbis naptárilag (csillagászatilag és időjárásilag azért még odébb van kicsit). Ezt a manikűrt a nyár közepén készítettem (így visszatekintve igencsak újra kellett volna már építeni a körmeimet :D). Akkoriban tele volt hasonló manikkal a net, ezért gondoltam elteszem későbbre. Nos, nem is választhattam volna jobb időpontot a mainál, ma van a nyár utolsó napja, én ezzel a manikűrrel búcsúzom tőle.




Homokos tengerpart, napsütés, hullámok...a tél közepén de fog hiányozni! :)
Várjátok már az őszt? Vagy egy darabig még a nyár után fogtok síránkozni?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép :) Különösen a középső ujjon lévő minta tetszik.

    VálaszTörlés
  2. a cimből egy "e" kimaradt.
    a manikűröd nagyon tetszik nálunk még tombol a nyár!!!!!szerencsére :)

    VálaszTörlés
  3. szép lett nagyon!!

    VálaszTörlés
  4. Szil: Köszönöm :) Nekem a gyűrűsujjam a kedvenc :)
    Ági Mdolla: Köszi, kijavítottam :D Én már kicsit örülök a közelgő ősznek.
    x Judit: Köszi :)

    VálaszTörlés
  5. oltári jó lett. főleg a gyűrűsujjad. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, igazi nyárbúcsúztató. Tegnap szert tettem egy szivárványos esernyőre, tisztára olyan, mint a napernyő a manidban :-)

    VálaszTörlés
  7. Manna: Köszi. Nekem is az a kedvenc :)
    djkaty: Ilyen szivárványos esernyővel régóta szemezgetek, de sosem jött eddig még úgy ki a lépés, hogy megvettem volna. De annyira jól néznek ki.

    VálaszTörlés
  8. Szuper lett, nekem máris nagyon hiányzik a nyár :( :)

    VálaszTörlés